Det känns lite som att tråden har kommit till vägs ände!
För snart ett år sedan startade jag den för att jag ville testa att måla något att ha ovanför min nya schäslong. Hur svårt kan det vara att måla en tavla? Hur gör man egentligen? Vad ska man ha för material och färg? Hur blandar man färger, hur ser ett ansikte ut? Kan man öva upp sin motorik, sina ögon, kan man faktiskt lära sig att måla om man bara ger sig fn på det?
Tack vare denna tråd, alla tips, allt stöd och alla glada och positiva inlägg och hejarop så tog jag mina första stapplande steg inom måleriet. Tanken var att måla den där tavlan, något dekorativt att hänga ovanför soffan, men det blev så MYCKET mer.
Jag hittade en PASSION!
Jag vill verkligen tacka er alla från djupet av mitt hjärta för det ni gjort för mig! Aldrig trodde jag att främmande människor skulle kunna göra det här! För det är ju ni som gjort det. Hjälpt mig att finna min passion i livet! Hur coolt?
För er som vill fortsätta följa mig finns jag på instagram. Håller lite uppsikt i tråden och om den kommer till liv igen med någon annan så vill jag gärna ge tillbaka, om jag kan.
Tack ALLA!
(avslutar med det nästan färdiga resultatet, lite småfix kvar)
Visa bifogad fil 56316
(film på Instagram)