Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Har ni alltid nya kläder till fest? Typ ny klänning/ topp?
Många jag känner tycker det är superviktigt..
Nej verkligen inte! Till bröllop har jag köpt nytt men det handlar om typ fyra fem bröllop totalt, utslaget på 10 år. Kläderna har jag sen använt flitigt! Jag köpte en ny klänning till en fest, men dels var det en rätt stor festlighet och dels saknade jag kläder som var lämpliga i garderoben.Har ni alltid nya kläder till fest? Typ ny klänning/ topp?
Absolut inte. Visst det beror lite på vad för fest det är. Tex till min storebrors bröllop köpte jag en ny klänning, främst för att jag inte hade någon som passade samt då det var min brors bröllop. Kommer nog behöva köpa en ny klänning till min lillebrors bröllop i augusti, delvis för att det (igen) är min brors bröllop men även för att klädkoden är frack så har inte riktigt (längre) någon passande klänning.Har ni alltid nya kläder till fest? Typ ny klänning/ topp?
Inte ens om du däremellan har haft på dig annan outfit, dvs om du vart på några fester med samma sällskap däremellan, skulle du inte då kunna använda samma outfit som vid ett tidigare tillfälle?Inte alltid nytt, däremot skulle jag aldrig använda samma finkläder fler än en gång med samma sällskap.
Absolut inteHar ni alltid nya kläder till fest? Typ ny klänning/ topp?