Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Nej, jag köper nytt om ingenting jag har passar tillfället. (jag råkar fastna för mina kläder och tycker om dem och har dem gärna flera gånger, om jag bara använder en klänning en gång så åker den in under "misslyckat köp" kategorin.)Har ni alltid nya kläder till fest? Typ ny klänning/ topp?
Många jag känner tycker det är superviktigt..
Va??! Varför skulle det vara viktigt? Även kungligheter kan ha samma klänning vid olika tillfällen.Har ni alltid nya kläder till fest? Typ ny klänning/ topp?
Helt orimligt såvida man inte går på fest väldigt sällan, typ två-tre gånger om året.Har ni alltid nya kläder till fest? Typ ny klänning/ topp?
Nej inte ens kungligheterna har det https://www.expressen.se/noje/victoria-ateranvander-sina-favoritklanningar/ . Det är ett väldigt omodernt förhållningssätt till kläder att köpa nya till varje tillfälle.Har ni alltid nya kläder till fest? Typ ny klänning/ topp?
Om jag känner att jag inte har något i garderoben som passar till ändamålet så köper jag något nytt, annars inte.
Har ni alltid nya kläder till fest? Typ ny klänning/ topp?
Har ni alltid nya kläder till fest? Typ ny klänning/ topp?
Skulle jag börja jobba på kontor skulle det bli mycket shopping för sådana kläder har jag inte...