Nya hästkanalen

Mirre

Trådstartare
Är den värd 49kr i mån (ja vi har Telia redan)?
Visar den vettiga program, eller är det bara serier i stil med Stallkompisar?

Sv: Nya hästkanalen

Har hästkanalen men har ej sett så mycket på den (haft fullt upp) så kan ej svarar korrekt, men vart bra än så länge det lilla jag har sett på den.

Serier som går är ju Wildfire, Heartland (o ja tyvärr enligt mig stallkompisar med) .

På deras hemsida så står det var dem visar :)

Jag har också fixat kanalen, har dock inte hunnit kolla runt så mycket än. Jag såg ett intressant program om galopphästar och ett avsnitt av stallkompisar :). Jag får återkomma och berätta vad jag tycker när jag hunnit kolla mer vad som finns.

Har också kanalen men har inte heller hunnit kolla så mycket än. Men ska ta mig tid någon dag :)

Skaffade den till slut :p

Tittar på ett program om rodeo nu, ångrar det lite :crazy:
Fy vad hemskt det är när hästarna går omkull och far åt alla håll

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Ja, ingen har väl missat att Naturskyddsföreningen kommit med den rekommendationen...
15 16 17
Svar
326
· Visningar
8 951
Senast: Enya
·
Skola & Jobb Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
2
Svar
21
· Visningar
1 226
Senast: Red_Chili
·
Hundavel & Ras Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk. Han är 20 månader...
10 11 12
Svar
237
· Visningar
16 470
Senast: Migo
·
Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 309
Senast: Juli0a
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Valet i USA
  • Offentliga verksamheter
  • Roliga saker som barn säger