Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag har också fixat kanalen, har dock inte hunnit kolla runt så mycket än. Jag såg ett intressant program om galopphästar och ett avsnitt av stallkompisar . Jag får återkomma och berätta vad jag tycker när jag hunnit kolla mer vad som finns.
Skola & Jobb
Jag har ett nytt jobb på gång. Jag har fått ett muntligt erbjudande med fastställd lön som jag tackat ja till. Vi har kommit överens om...
Hundavel & Ras
Jag har fött upp en hund som jag först sålde som valp men som jag köpte tillbaka för en månad sedan då äg var sjuk.
Han är 20 månader...
Skola & Jobb Precis så stressen är annorlunda, här handlar det om acceptans. Acceptera att kvaliten blir väldigt dålig och bara jobba på ändå med det...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.