Nya Connemaratråden!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya Connemaratråden!

Vilken klubb är det? :)

Jönköpings Fältrittklubb. Det är väl ingen terrängbana i bemärkelsen duglig att ha tävling på, men den är fantastiskt rolig att ha till de duktigare grupperna och så.

Och gud vad roligt att se både bild och film på er :) Kul att ni hamnat närmare fotografen, ser fram emot att se mer!

KL

Nu är allt fixat för Gittans sommarkollo i de småländska skogarna :banana:

Ny transport så vi kan ta oss ner, stall och hage hos grannen, hästkompis från grannbyn, kan det bli bättre?
Nu ska matte bara jobba i 2½ vecka till innan semestern börjar.

Skoj! Jag har också 2½vecka kvar att jobba. Har inte ens börjat nedräkningen än.

Kl
Igår seminerades min lilla tjej med Idefix du Villon. Håll alla tummar och hovar för att hon är dräktig och att jag får en fin liten connemaraunge nästa år. Det andra stoet semineras i morgon men där blev det en Rp-hingst denna gången.

See you there!

IMAG0134_zps7312ed6b.jpg

Nästan självlastande numer!

Alla har självklart brister i sin ridning, men det finns ingen anledning att vara så sjävkritisk som du är. Ser jättetrevligt ut och du är mjuk och fin i din ridning. Sen hade jag iofs velat att du kortade tyglarna och rundade av honom mer i formen, men det är nog bara en smaksak:p. Han ser väldigt välriden ut och rolig att rida!

*kl*

Juno
943513_10200769581753795_1405980328_n.jpg

1045077_10200769582393811_1045501218_n.jpg

946530_10200769582873823_1176766334_n.jpg

1010932_10200769583673843_1010425824_n.jpg

Åh vad fin han är!!! Trodde det var Barbie förstå :o

Vad snäll du är! Jag har väl fördelar också, men jag stör mig ju bara på nackdelarna :p Har ägnat några pass åt sitsträning och första gångerna var Tiger ganska olycklig :o Men nu kan jag nästan kombinera att hålla ordning på mina armar/händer och vara någorlunda mjuk.

Du tänkte inte kolla Riksen eller? Eller när är du i Skåne? Vi ska till Falsterbo på onsdag em (även om jag hört att KER ska ha nån (foder?)föreläsning måndag kväll jag är sugen på). Hade velat se kallbloden om vi hinner dit och så ska vi se huntingen :)

Jag är på Falsterbo onsdag-söndag:)! Åker upp hit igen 18/7 så är inte i Skåne när riksen är:(.

Jag ska troligen till Falsterbo på lördagen. Några kollegor ville ut och festa och jag är inte sen att hänga på :p Mina föräldrar är här på besök så de kan passa dottern :D

Sveper in lite i förbifarten och hälsar glad sommar till alla!

Uppdatering på min vita: Har hittat skimmelcancerknölar på honom under svansroten och lagom till midsommar blev han näst intill blockhalt men som tur var så var det bara en hovböld. Dock väldigt "stor" och långt in, hade inte kommit ut av sig själv på flera dagar förmodligen men återhämtningen blir därför lite längre också. Men det gör inget, bara han blir bra :D

Jag har själv sålt min gamla och köpt ny lägenhet, har haft fullt upp i flytten och med midsommar och renovering och shopping ( :D ) och snart kommer jag till och med få internet hemma!

Glöm inte rapportera från riksen ni som åker dit! :)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kultur Jag låste förra tråden eftersom den var uppe i 2000 inlägg men tänkte att vi kan fortsätta dela med oss av fina bilder här :) Jag börjar...
12 13 14
Svar
278
· Visningar
5 396
Senast: pepp
·
Övr. Katt Fick lite inspiration från hund och tänkte skapa en liknande tråd på katt. Här diskuteras allt som har med oseriös avel och konstiga...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
5 786
Senast: Puffindog
·
Kropp & Själ Hej! Jag har efter en sjukgymnast och otroped felbehandlat mig fått förlorad inkomst och sjukskrivning i 7 månader. Jag fick första...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
4 495
Senast: Sassy
·
Relationer Eller rättare sagt, var och med vilka? Och hur planeras det? Samma varje år eller olika? Är alla nöjda med upplägget eller kan det...
6 7 8
Svar
144
· Visningar
7 135
Senast: Mirre
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Lugnande medel till hund.