Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Jag och medryttarpållan var med på maskeradhoppning förra helgen!
Första gången vi hoppade tillsammans och hon var livrädd för ett ekipage som klätt ut sig till julgran med en massa julgransljus och julkulor, haha.
Men hon var så duktig ändå, älsklingen.
Här är vår 28-åring! Pigg och alert och rids/körs fortfarande! Han har aldrig varit halt/skadad på 28 år. Med ålderns rätt har hans öronhår fått växa fritt till stora tussar och han har blivit mer eller mindre grå under pannluggen och runt manken
Hundavel & Ras För vissa raser, kanske. Men som jag skrev tidigare, jag har åtminstone hos boxer sett ganska stor variation inom en och samma valpkull...
Ekonomi & Juridik Ja men verkligen.
En av mina förra åkte jag av pga något som jag inte såg, krossade två ryggkotor. Världens snällaste häst, men om han...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.