Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Ja det stämmer, det är hon. Som du säger, det syns ganska tydligt. Det är bara den första bilden hon är med på, sen är det ett treårigt dräktigt halvblodssto på den undre bilden.
Din har jag lagt märke till tidigare i forumet i någon annan tråd, jättefin är hon Är det frieser/halvblod? Ser långbent och fin ut.
Tyckte väl inte det såg ut som samma häst på bild 1 och 2
Hon ser så maffig och snäll ut! Väldigt mycket frieser-look på henne om man jämför med min. Vad är hon mer än frieser?
Tack!
Min har jättetanig lugg men ganska hyfsat med man och mycket svans. Högrest och med friesernacke och som du sa en långbent fröken
Ja, hon är frieser/halvblod ue. Testarossa 784.
En väldigt trygg och trevlig liten tjej med fint steg som var princip ohanterad när hon kom till mig i september. Nu är hon sadel och tränsvan samt hängd på 2 gånger utan minsta problem
Idag körde vi första gången ut själva utan hästkompis, hade dock en som gick med hela rundan som tog 45 minuter.
Vi mötte rådjur, joggande människor, hästar som sprang och frustade i hagar när vi körde förbi. Samt att vi första gången körde lite terrängkörning och i skogen.
Jorunn Lugn och stabil som vanligt, vi hade totalt 3 ganska kraftiga backar både upp och ner=)
Lite bilder=)
Strax innan vi beger oss in i skogen=)
Och här klättrar vi för fullt upp för backen
Så stolt över henne, inkörningen har verkligen gått helt galet bra måste jag säga.
Hundavel & Ras Om hälsoläget är så kritiskt att det inte går att selektera avelsdjur som uppfyller kravet: "fria andningsvägar", är ju boxern i samma...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.