Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Bison;
Ni är lika fina som alltid och ni passar så fint ihop !
Jen80;
Han är så fiiiiiin din kille. En sådan skulle jag absolut inte tacka nej till
EmpireBroline;
Vad härligt med stubbåker !
Heulwen;
Vilken härlig bläs, det är så fint med breda bläsar! Hästen var söt i övrigt också såklart
IronWill;
Åhh ibland är det tråkigt att man inte har sto så man kan få en liten mini-avkomma och fortsätta så för att kunna spara en liten del av sin älskade häst för alltid. Hon är verkligen härlig lilla Storm
Hundavel & Ras Min med, bara så himla svårt att se något när allting är kolsvart mot vit bakgrund. Men jag tycker allt att det ser väldigt öppet ut
För...
Ekonomi & Juridik Inte frågat men fick svar att dom inte har tid och möjlighet för 3 hästar så nej vi vill inte köpa tillbaka henne.
Jag sa att detta...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.