Nya bilder på pållarna (Del 4)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Ja det är det :) Gjorde en chansning och köpte ett cob då full var slut i butiken, men det gick allt på -liiite tajt men det gick!

Aah, det är skitsnyggt iaf! Jag kommer väl inte kunna låta bli att köpa trots att pålle nyss fick nytt... :cautious:

Dog här på stolen :rofl: underbar :D

*KL

Några bilder från första självständiga passet på Ninya efter sommarbetet. Invigde nya tränset med lite skuttande men mest dressyr som vanligt. Hittade riktigt coolt tryck i slutet men då hade min fotograf redan tröttnat, men en del bilder från passet blev det iaf :)

Halvdålig huvudbild med nya tränset
1_zps3bd09fdf.jpg

Skutt
8_zpsc07afd9e.jpg

Galopp
9_zps627f2993.jpg

Trav
15_zpscc2b8b55.jpg

Tror detta ska föreställa en sluta...
19_zpsa6b4e096.jpg

Trav
21_zpscbdbae44.jpg

14_zpsa3eda93a.jpg

Sötnöten :love:

Haha, vilken kul bild, man måste ju inte alltid vara snyggast, ibland är "fulsöt" precis lika charmigt ;)

Tack :) Ja, han är visad och godkänd, hans första avkomma kommer förhoppningsvis nästa år. Galet spännande! :love:

Vad roligt!!

Vad är det för ras? Jag skulle gissa på Welsh av cobtyp?

Bison: :d Jag vill också ha en irländare!

SnigelEffekt;
Han har verkligen utstrålning din kille !

Seabaz;
Haha jag tycker att han är söt trots grimaser :D

Bison;
Alltså wow vad din häst har ändrat sig. Ni är så fina !

Nästan rätt ;) det är en welsh cob, en sek D, welshponny av cobtyp är sek C, dvs en "variant" mindre men samma typ, enkelt förklarat :)

m85: Tack :)

Wow, då har jag lärt mig nåt nytt idag! Jag har alltid undrat om det är någon skillnad eller om det bara är folk som säger olika, typ som "kallblodstravare" och "travare av kallblodstyp" :D

Bison: Det har du rätt i. Båda föräldrarna är importer MEN min häst ser spöken överallt. Eller snarare att han inte ser och därav är orolig (förståeligt).

Men jag vill ha en sån där irländare som bara ångar fram överallt där det enda som skulle bekymra honom är om himlen skulle falla ner (Asterix-citat) :D
Jag är så urbota less på att allt ska vara så läskigt jämt!

Där förstår jag dig helt. Jag älskar att rida ut och vill kunna koppla av och njuta och det kan jag verkligen med Kakan, han bara tuffar och går :-)

Dock skulle jag aldrig kunna byta ut den jag har mot en ny, även om jag sliter mitt hår flera gånger i veckan över honom ;)

Tack! Hon är så otroligt positiv till allt vad jobba heter så vi ska nog få ordning på både kropp och flås (hos både henne och mej :p ).

Seabaz: Fina Z!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 003
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 691
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 317
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 474
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar