Nya bilder på pållarna (Del 4)

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på pållarna (Del 4)

Va fina, den med ruffsman gillar jag :D
Är det inte du som har en skimmelskäck? Typ flugskimmel

Det ska bli rufsman på nya pållen med (till många fjordfolks förfasande) :p.

Ja det stämmer, men hon galopperar numera på de evigt gröna ängarna (vill inte gå in på varför). Hon har det bra nu i alla fall.

Tack. Ja väldigt fin, så tråkigt bara att hon varit försummad från start och nästan hela sitt liv
och aldrig fick lära sig att människor kan vara trevliga att umgås med.

1231697_10151704135978381_2112238678_n.jpg

Mina underbara pållar, ett ridtravarsto och en "arabis", stoet funkar bäst som skogshäst, araben är även väldigt duktig dressyrhäst:)

Turost var ju inte alls fel...

Så mycket fina hästar!

Fjordbus, söta ponnier, stubbåkersridning...

Här är några bilder på mina sedan sist.

Att få svansen kliad var inte fel - kolla överläppen :D
IMG_0014-4.jpg

Öronkli är inte heller fel...
IMG_0032-1.jpg

Första gången ryttaren provade detta och kasnke 3:e gången för hästen.
DSC_0038-2.jpg

"Jag kan också stå på pallen"
IMG_0023-2.jpg

"Bäst jag äter fram vägen matte" (jag på promenad med häst, var visst ett tag sedan vi gick där...)
IMG_0017-5.jpg

IMG_0047.jpg

Sover söt
IMG_0034crop.jpg

Senast ändrad:

:love:

IronWill;
Åhh ibland är det tråkigt att man inte har sto så man kan få en liten mini-avkomma och fortsätta så för att kunna spara en liten del av sin älskade häst för alltid. Hon är verkligen härlig lilla Storm :love:

Jag är otroligt glad över att jag har min lilla Storm kvar efter min fina Stella. Även om hon aldrig kan överta Stellas plats i mitt hjärta så hälper hon till otroligt mycket.

dhjfjfj_by_erehsidne-d6lriw9.jpg

ytythititotyi_by_erehsidne-d6lrj2w.jpg

st78879789_by_erehsidne-d6lrjfo.jpg

Idag fick hon prova några av sin mammas gamla grejjor för första gången. :)
st2_zps7e6797ec.jpg

Vilken fin typ hon har! Gillar att hon inte är så himla kort i ryggen:). Håller fortfarande tummarna att hon ska växa och växa;).

Fragile, Silvermanen! :love: Silverviol hade nog passat bra som namn så här i efterhand!

Fiorano, Enligt 90% så bör hon bli som Barbie(?) i alla fall ca. 140 cm :D Hon fick sin mammas rygg! Men bättre halsansättning. :)

Om man får säga så (:nailbiting::)) så tycker jag nästan att hon ser ut att bli ännu läckrare än Stella med tanke på den helt otroliga färg & teckning hon fått! :d

Stella kommer ALLTID att vara Stella :love:, men Storm är VERKLIGEN Storm! :love:

Om man får säga så (:nailbiting::)) så tycker jag nästan att hon ser ut att bli ännu läckrare än Stella med tanke på den helt otroliga färg & teckning hon fått! :d

Stella kommer ALLTID att vara Stella :love:, men Storm är VERKLIGEN Storm! :love:

Det får man helt klart säga! Jag tror nog att hon kommer att få en läckrare typ än Stella, däremot så tror jag att hon kommer att röra sig sämre än mor sin.

Men hon väcker helt klart mer uppmärksamhet, i och med färgen och teckningen.
Får lägga en värstinghingst med mycket gång på henne när hon blir tre år. ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Skola & Jobb Någon som är mer insatt än vad jag är nu för tiden? Om det är ok för PA att jobba dygn, och om det får fortsätta vara ok? Jag har i...
2
Svar
23
· Visningar
2 003
Hundhälsa Jag har en liten tik som har haft ett helt gäng juvertumörer. Hon är opererad 3 gånger för det, hon blir väldigt påverkad av dessa...
2
Svar
28
· Visningar
2 691
Tjatter Idag den 20 oktober 1650 har jag Kristina krönts till landets drottning vid kröningsriksdagen i Storkyrkan. Jag har färdats genom...
19 20 21
Svar
416
· Visningar
7 317
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
8 474
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar