JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Nya bilder på hästarna (del 5)
Nu när jag äntligen kommit på hur man lägger in bilder kan jag visa min prinsessas huvud iallfall
.
Ett helt underbart 10-årigt sto e. Akribori.
Min lille -12:a fastnade på bild idag
@phie Men lägg av vilken snygging
Åh en liiiten
@squarepants Tack så mycket! Han är verkligen vilsam för ögonen
Jorunns bästa kompis i hagen=)
Min nya stjärna
Dagsfärsk på den grå och mig:
Dottern på sin pricke-häst...
Nyklippt ponnyskrutt
Mor med sina två döttrar.
Kavat fyra år och Pontus 24 år. Mina bästa.
Delar av vår häst
Är inne och kikar här ganska ofta men är sämre på att lägga upp.
Här är en av mina pållar sedan igår
Min fastnade på bild idag
Jag och min lurva har varit iväg på kurs borta första gången tillsammans...jobbigt
Lite nya bilder på mig och Fatima! Första bilden är från idag. Vi har haft det ltie sådär senaste veckorna/passen när vi ridit själva, men jag tror vi hittat tillbaka lite på rätt såpr nu. Detta från träning idag, jädra tryck i baken och nog de bästa galoppfattingarna vi gjoirt hittills! Hoppas att min sits var mer ett undantag som fastnade på bild
. magen ska fram och även handen. Men den enda bild vi har från idag
De andra är från tävlingar nu efter sommaren. De med fårskinnspadd var första dressyrtävlingen vi var på - otroligt spänd och låst häst. De utan var den sista i divisionen, då hade jag en mycket mer kontaktbar häst och vi lyckade srida riktigt långsamt!
Gnägg
Såg att andra tråden blev full nu, eller är uppe i 100 inlägg. Så tog mig friheten att göra en ny :)
Idag åker vi till kliniken för en...
6
7
8
Gnägg
Kunde inte se någon tråd så tänker jag startar en.
Hur förbereder/firar ny in nyår med hästarna? Inne i stall, ute i lösdrift?
Vi har...
3
4
5
Gnägg
Jag är inte en person som generellt konsumerar jättemycket; Köper kläder och skor till mig och mitt barn typ 2 gånger om året (inför ny...
Gnägg
Är nyfiken och vill lära känna alla Bukehästar bättre känner jag. Så undrar vad just din häst har för små personliga egenheter?
Min...
2
Svensk Politik 4
Samhälle Ja, framförallt aktiva jag tänker på. Visst det är ju inte bra att anhängarna har mindre bra åsikter/ställer till bekymmer. Det är inte...
nullo-modo
19 minuter sedan
Om reaktion på hot och hur gör man?
Kropp & Själ Det är väl det här som är din bearbetning istället. Att undra och fundera. :)
En del människor kan hantera stegrande hästar med hovar...
Sel
20 minuter sedan
Vad gör vi? Del CCXII
Tjatter Förstår mig inte på min kyl. Den glappar lite när jag stänger. Ibland. Just när jag är på väg att köpa en ny list så börjar det fungera...
MJLee
21 minuter sedan
Svar: 405
Visningar: 19 401
Allmänt
Valp 2025
Övr. Hund Ikväll gick vi nere vid älven och det var så spännande att han glömde bort att bita mig. Och han pinnade på glatt, innan har han växlat...
Niyama
Igår kl 23:23
Svar: 814
Visningar: 56 015
Hund
Akvarietråden V
Övr. Djur La en stor beställning på fisk till jobbet. Hade med luminatus där också i hopp om att köpa fler själv. Restade. Såklart. Finns dock...
Red_Chili
Igår kl 23:21
Svar: 1 345
Visningar: 39 799
Djur
Uppdateringstråd 31
Övr. Hund Det är inte alltid lätt att vara en gammal salukipojke.
Idag gick vi en ordentligt lång promenad i skogen på förmiddagen. Där lyckades...
Red_Chili
Igår kl 23:11
Svar: 1 139
Visningar: 67 012
Hund