Tack! Han är svår att fota, för det är väldigt svårt att få till något annat än bilder på en mule i gräs
Haha, sån där är min med när det finns gräs i hagen
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack! Han är svår att fota, för det är väldigt svårt att få till något annat än bilder på en mule i gräs
Haha, sån där är min med när det finns gräs i hagen
'åh tackVad fina ni är! Riktigt snygg fläta, jag brukar försöka göra den på min ibland men den blir alltid för lång av någon anledning:
Till och med hans kompis försökte få igång honom.. I normala fall gillar han att leka med henne verkligen, men hon misslyckades också.
Men han är supermysig och fin verkligen! Vi hade en helvetisk första månad ihop där han bet, sparkade, reste sig, gick över mig, slet sönder grimskaft osv osv. Men nu har vi hittat en jättefin relation med ömsesidig respekt äntligen!
'åh tack
angående flätan så försök tänka att spänna hela tiden och fläta längs med mankammen. När du tar nytt hår så vinklar du upp flätan,upp vid hårrötterna, och alltid med horisontellt vinklade händer. Vet itne ur jag ska förklara bättre, förstod du något ^^? Kanske kan filma annars?
I världen är du bara en häst, men för mig är du hela världen
I världen är du bara en häst, men för mig är du hela världen
Det kommer från Taur. 2500kr gick kalaset på. Det är till salu om du är intresserad hehe
Japp det är s.k. Stolpnosgrimma