Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åh lilla Ailie, vad hon blivit stor! Hon var ju bara ett litet smultron för inte så länge sen :love:

Jag veeet! :eek:
8 veckor igår och idag var vi på 2-månaderskoll på bvc. Damen har blivit hela 54,5 cm lång och väger nu 4570 gram! Min prinsessa är på väg att bli en riktig liten knubbis! :love:
På kontrollen visade hon dessutom upp alla sina färdigheter. Hon pratade, hon log, hon visade att hon kan vända sig från mage till rygg (något hon utövar flitigt nu för tiden :D ) och att hon kan åla fram på mage. :D:love:

Snart tar hon studenten! :eek::angel:

och här är Aldes hand, tre år på lekplatsen. Bilden är tagen av min systerdotter.
aldeshandliten.jpg

Vilken tilltalande bild, har ni den uppsatt någonstans Jag skulle lugnt förstora den och hänga den väldigt framträdande:love:

*KL*

Jag måste bara lägga ut en bild på min brorsdotter Tuva, ni som känner till hela historian kanske vill se Thyras lillasyster :love:

phpzri31t.jpg

Hehe, ja en liten gnutta likhet är det allt:D

Väldans snygg färg på den sjalen du! Vad är det för en?

Ja hon är verkligen så himla mysig på alla sätt och vis, liknar sin storasyster som sitter där på ett litet moln och kikar ner ...

:cry::love:

Du har också en liten budda. :love: Ailie brukar sova med benen i kors och fötterna ovanför naveln, då ser hon verkligen ut som en liten budda. :rofl:

Och vad fantastiskt det ser ut med sjal. Jag tror nog att jag måste fixa mig en! :bump::love:

Tack, jag älskar lila! Det är en hemmasydd i mjukt manchestertyg köpt på stoff och stil i Malmö. :) Väldans skön är den men kan tänka mej att det blir lite för varmt till sommaren, så när jag ska hem till valborg så köper jag mer tyg och syr lite till. Fast jag blev väldans sugen på en Manduca när jag såg din ;)

Ja visst är den fin, min älskade Manduca:love:, jag har haft den på IKEA flera timmar utan att bli trött eller ha ont, på jobbet, till och från bussen i rask takt. Den fungerar riktigt bra överallt, och idag har min sambo lärt sig att ta på sig den med, bara på magen ännu för det känns lite yxigt att kasta upp den lille vilden på ryggen tycker han. Jag hoppas han vågar prova i morgon när han är ensam, så han verkligen får se hur bra den är på hemma plan när bebis gnäller och bara vill vara med.

Jag riggade min egen studio här hemma idag då solen lös så bra in i vardagsrummet...

Med farmors namngivningspresent
phpxhkywx.jpg

Helt näck!
phpzkaqkc.jpg

Hand + fot
php50ls5o.jpg

Fötter
phpa0emck.jpg

Nu har jag ledsnat
phppphacv.jpg

Kolla in nappstilen!
phprj9aqe.jpg

Man måste ju bara kräkas lite oxå
phpetp2ki.jpg

Och så leker vi på sängen när morsan hänger tvätt
php1e9u4p.jpg

GALEN bebis medans jag lagar mat
phpu9qupe.jpg

Han kan liga länge sådär samtidigt som han pillar på tungan, så himla gullig, sen brukar han vända på nappen ett halvt varv och bita på den så den typ "snurrar" :rofl:

Han är vacker din son, och du är otroligt bra på att fånga honom på bild! Jag gillar fot/handbilderna särskilt, men den som fångade mig mest är bild nr 2, som du kallar "helt näck". Han ser underbart medveten ut där:love:

"fötter" bilden blev jättesnygg, fint ljus i den. den före var det inte lika bra ljus i.

Har förresten aldrig tänkt på att spyorna kommer se mer riktiga ut när de börjar äta! blä! mjölkspyorna är ju rätt så harmlösa...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 326
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 119
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 760
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 226
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar