Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Däremot kör hon med sälstilen när hon ligger på mage, dvs guppar fram som en gunga på magen. Benen rakt upp bakåt och armarna ligger längst sidorna. Supersnygg stil verkligen!

Haha... :rofl:Precis så gör Emil osså dom få ggr han ligger på mage. Supersnygg stil ja. :angel:

SÖTRASMUS!!
Hahaha, det låter ju verkligen som att han härmar ett motorfordon.. Saga låter mer som en pipleksak!

Hehe, det där pruttljudet hör vi också, hela dagarna, från morgon till kväll! Det blir blött som attan:D

Ja, eller hur:D. Von dregel har för övrigt gjort nåt idag som var så ÄCKLIGT, men det ska jag berätta om i en egen tråd, som handlar om våran dag idag!

Ny bild på Idun som nu kan stå med gåvagnen :)

19231195.jpg

Fullastad vagn...
Anar jag ett kommande "shoppingprobelm":angel::D

*haha* ja hon är helt pryltokig! Hon vill ha alla sina leksaker med sig överallt... Och tyvärr är både hennes Farmor och Mormor galna i att shoppa till henne så hon har endel saker :angel:

Här kommer en bildbomb på mina brudar.

Vi har ju varit på besök hos släkten i Hälsingland. Här är Alde som har somnat med huvudet nästan utanför madrassen.

DSC_0247pb.jpg

Här är två bilder på Idun och hennes mormor:

idunomormorpb.jpg

idunomormor2.jpg

Här sitter hon hos morfar:

CSC_0238pb.jpg

Och här är vi hemkomna igen, och tjejerna busar i sängen:

DSC_0408pb.jpg

Hihi ja det är mysigt hos gammelfarmor, (är en han dock.. ;)) :D

Vad fina bilder alla har, vill också ha en bra kamera! Via, vad för kamera är de bilderna tagna med? Superfina!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 326
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 119
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 760
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 226
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Träning och hälsa del 12
  • Vad gör vi? Del CCV
  • Hiss och diss del 5