Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*KL*

Idag har Rasmus inspekterat hur hans babygym är konstruerat ;)
phpfp5scr.jpg

Inte alls så att han är "smart-lat" och vet att han kan dra sig runt till magläge.

Det är nästan så jag skulle vilja ha det så lungt ett tag till.... min far runt som ett skållat troll just nu, ställer sig mot allt, klättrade upp mot tvättställningen igår...... Från morgon till kväll ska han hålla igång, jag är evigt tacksam för lekhagen där han iallafall inte slår sig!"

*kl*
liten bildbomb igen!

myser med syrran i soffan

kolla vilka härliga färger! Han satt en lååång stund & kände på dessa.

Åhå, här prasslar det! Vilket fint snöre:)
Nämen hej mamma;)

Sötnöten! Han ser nästan lite ertappad ut på sista bilden, som om han hittat på bus eller något:) Sista bilden i första inlägget menade jag ju förstås

Ja, han såg lite rolig ut när han hittade denna påsen.
Han har på de senast dagarna upptäckt att det står/sitter en massa saker lite här & var.
T.ex på diskmaskinen hade vi en massa magnetbokstäver/siffror i fina färger som Moa har & roar sig med. De fick jag hastigt ta bort när han upptäckte dem i förrgår.:angel:

Han upptäckte ju även sina fötter i samma veva som ovanstående, tänk om man hade samma presition (stavn?) i tårna som han har!

Tittut :D
19428785.jpg

19428786.jpg

lite pömsig
19428790.jpg

proppmätt
19428787.jpg

söt som socker
19428788.jpg

Sen en fråga:
Ska fötterna växa såhär fort hon drar redan 45: or i skostorlek :eek:
19428792.jpg

Sista bilden :rofl:

Men säger man inte att bebisar växer i omgångar, de går upp i vikt en period och sen växer de lite osv osv.

Vilken liten poser han är, Emil! Skönt att han sover så mycket! Själv har jag en pratglad vakenbebis men han är på bra humör nästan alltid så det gör inte så mycket!

Hur gammal är din bebbe nu?

Det är först nu sista månaden typ som Emil börjat sova såhär mkt. Plus första månaden som nyfödd då. Men när han var runt 2-4 månader så sov han inte mkt alls. Då var han i princip alltid vaken 10-17 varje dag. Oftast på bra humör, men man fick ju inte så mkt gjort direkt. ;) Han ville ju helst bli road hela tiden...

Sådär har Alvin varit sedan födseln. Krävt underhållning varje vaken minut, hoppas det släpper framåt studenten :crazy:

:rofl: :rofl:

sista bilden!!

Minen är obetalbar! "Vafan, mina fötter" ungefär.

Underbart! :D

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 326
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 119
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 760
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 226
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar