Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här är en till som har en snäll bebis, varöfr tror ni jag är gravid igen redan för? :love::p

Emil sover 19-06 varje natt, kan vakna 1-2 ggr/för att äta, men inte alltid & somnar då alltid om direkt isf.

På dagarna sover han ca 8-11 och 14-17 ute i vagnen på balkongen.

Snacka om lättsam bebis. :love::D

Min lilla är också väldigt behändig, somnar vid 20, sover till 7draget på morgonen, och har en eller två matpauser på natten. Men inte är jag gravid igen för det, fast jag så gärna vill :mad::cry: Hur gör man? Eller förresten, DET vet jag ju hur man gör, men det blir inget av det så att säga :crazy:

Det är verkligen lättsamt när dom är snälla. :love: Nästa barn lär väl bli raka motsatsen då... :angel:

Jag hade aldrig vågat drömma om att jag skulle bli gravid så snabbt igen. Vi båda ville ha barn tätt, det var vi överrens om, men sedan kan man ju inte styra naturens gång.

Nästa behöver inte bli en "osnäll" bebis bara för att den förste är lätt.
Vi har ju haft turen att ha fått TVÅ st lätta barn. :love:

Ibland kan naturen spela små spratt.
Vi hade gärna velat ha dem något år el. två tätare men det ville sig inte.
Första blev ungefär till när sambon råkade skaka kallingarna :o
näste fick vi jobba mer för ;)

Såklart så hoppas man ju på en lättsam bebis till, allra helst då Emil bara kommer vara 1 år när den föds. ;)

Jadu, här verkar sambon bara behöva ta av sig kallingarna så blir det barn. :angel: När denna bebis har kommit ska jag se till att han behåller dom på nått år. ;)

Här kommer några nytagna bilder på min lilla solstråle Emil.

phpu8rujg.jpg

phpz4jjhb.jpg

phpvsp8ps.jpg

phpp0tulh.jpg

:love::love::love:

Här är en bild från frukosten i morse. Lägg märke till hunden vid bordet... han har snabbt lärt sig att det kan komma leverpastej macka flygande... :angel:

Hahaha, vilken underbar "jagKANflyga"-pose:love:

Positionen på hunden känner jag igen, det är likadant här hemma, säger man att Von Dregel ska få frukost så kommer hunden med:D

Vilken liten poser han är, Emil! Skönt att han sover så mycket! Själv har jag en pratglad vakenbebis men han är på bra humör nästan alltid så det gör inte så mycket!

Positionen på hunden känner jag igen, det är likadant här hemma, säger man att Von Dregel ska få frukost så kommer hunden med:D
:rofl:
samma här! bara det att grabben börjat inse det där och nu gärna matar hunden med kex, nedrans maskopi typer. :cool:

Mamma vat och provade ridbyxor så grabben fick prova en westernsadel under tiden.

trött blir man av att gå på stan, början till en gäsp, visserligen suddig men ser så skoj ut

Sen var vi och hälsade på mormorsmor 89år

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 331
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 119
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 760
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 226
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar