Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Kanske bara jag som tycker det, och för att jag inte sett så många bilder på din sambo, men är inte Rasmus väldigt lik dig?

Underbart söt iallafall!!

Han är väldigt lik sin far :angel:

phpya3sjt.jpg

Nä men de är väldigt lika varandra, ingen tvekan om vem som är pappa i alla fall ;)
phpk9zc5u.jpg

phpynggvh.jpg

nevin skrev:
Han ser alltid så glad och go´ut på alla foton :love::love:

Han är alltid så go och glad! Och har vart sen han föddes, visst har han några gnällperioder om dagarna men det beror oftast på att en fis/rap är på tvärn eller att han är övertrött.

Inte konstigt att man blir så sugne på en till men då lär allt bli tvärt om, dessutom sover Rasmus ca 1 timme vid 11 tiden, 30 min vid kl 15 och 19 och sne sover han mellan kl 22-08! Kan vakna några gånger på morgonen för att han inte hittar nappen och sen kan han ligga och leka själv med täcket eller kudden eller något godsedjur i nästan 1 timme innan han ledsnar och vill komma upp och äta gröt :D

Det låter precis som min Elis det. Han var också världens coolaste.

Det är först nu, när han kommit i tvåårstrotsen som man ens reagerar på att han kan vara jobbig.

Alvin däremot *pust*.

Honom skulle jag kunna tänka mig att låna ut till högstadieelever under någon dag. Tror att tonårsgraviditeterna skulle minska med många % om eleverna fick känna på hur det är att ha en bebis man inte kan lägga ifrån sig.

(Eller så charmas de av hans hår och så ökar tonårsgraviditeterna istället :angel:)

Ändå har vi två badrum. Men de är så små.

Men när vi renoverar källaren ska det bli stooort badrum med stoooort hörnbadkar där man kan bada barn.

Tyvärr lär väl de nuvarande barnen vara tonåringar då, antar att de inte vill bli badade av mamma då :o

det är det vi ska göra nu slå ut en väg och sätta in bubbel/hörn badkar för 3 pers:D

nä inte så roligt att bada med mamma då ..;)

det är det vi ska göra nu slå ut en väg och sätta in bubbel/hörn badkar för 3 pers:D

nä inte så roligt att bada med mamma då ..;)

Upphöjt hörnbadkar *drömma*

Åhh, jag vill ha badkar nu. Fast utan bubblor, tycker det där bubblandet och fräsandet är läskigt, har aldrig förstått charmen med det :o

åhhh det som är så härligt.. masserar så fint:D

ja det finns verkligen många fina badrum att drömma om

Det är lite kluvet där, vad skulle locka/skrämma mest? :love: /:eek:
Alvins charmighet eller hans humör :rofl:

btw.
Jonas är oxå sådär urbota "snäll".
Han brukar somna mellan 19-20 & sova till 7-8, brukar vakna till för lite nattamat någonstans mellan 4-6.
Sedan brukar han sova middag ett par gånger under dagen.

Det är så kul att renovera, vi har gjort det med alla rum och kan således välja tapeter och kakel och allt helt fritt. Och så får det kosta också, när det är inbakat i lånen, det gör det extra roligt :D

Elis kan somna vid sju, och sova till åtta. Rena sovmorgonen.

Alvin därmot, somnar sju. Vaknar ibland en gång på natten och vill äta. Men vaknar alltid vid halv fem och har sovit klart, då ska han leka. Får han inte det blir han vansinnig och honom kan man inte vänta ut, han slutar aldrig skrika. Jag fattar inte hur han orkar.

Om jag ändå vore så vänlig att jag hade ett syfte. :angel::rofl:
Men hon är ju så rackarns söt!
Fast oftast får hon ha amningsnappen som ett horn i pannan och så leker vi enhörning.

Såhär ser en sån ut när den är hungrig och bara lite ledsen
http://s9.photobucket.com/albums/a64/lyckligajag/?action=view&current=SNV36653.flv

Och såhär ser man ut när tålamodet tagit slut :angel:
http://s9.photobucket.com/albums/a64/lyckligajag/?action=view&current=SNV36654.flv

Och ibland händer det ju små olyckor också. :o
http://s9.photobucket.com/albums/a64/lyckligajag/?action=view&current=SNV36553.flv

Haha olycksfilmen var bra tajmad! Bara för det lägger jag också in en film på Sam, som idag har blivit vägd och mätt och är 7120 g tung och 60 cm lång. Han var lite tjock tyckte bm, men jag sa att han satsar på en sumobrottarkarriär.

Så här ser han ut, 11 v gammal.

http://www.youtube.com/watch?v=myGcowax5L8

ps den är lite lång, men han pratar som bara den i slutet

Senast ändrad:

Äh, han är inte tjock, han har bara bebishull, som de ska ha!

/säger Nevin, vars barn snart spränger alla kurvor när det gäller vikt!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 331
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 119
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 760
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 226
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar