Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

På vårt badhus rekomenderar dom att bebisen ska vara 3 månader för att börja, men att de oftast har större utbud av det om de är lite äldre, det märktes i vår grupp då Loke var älst med sina 6 mån, han hade jättekul, men de jättesmå hade nog hellre badat i baljan hemma... såklart olika för alla!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

KL

lite nya bilder på skruttan. Hon har fått ett nytt babygym, och använder hennes pappas och fastrars kläder.

DSC00131.jpg


DSC00129.jpg


DSC00138.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

16 mars blir han 6 månader... Min Loke gör skäl för sitt namn...
Här har han "jättebebis" som smeknamn :p
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

kl
har äntligen fått nya kameran och lekte lite med den :)

Mumsiga fötter


Jag KAN lyfta på huvudet!


Haha jag får nog byta till lightmjölk tror jag :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Sista bilden + kommentaren = :rofl:

Bebisar ska vara mulliga :love: jag älskar Rasmus alla veck och valkar.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Sista bilden + kommentaren = :rofl:

Bebisar ska vara mulliga :love: jag älskar Rasmus alla veck och valkar.


:D

På tal om det så har jag alltid varit noga med att tvätta under hakan i alla vecken för där samlas ju en massa gojs.... Tycker överlag att jag är ganska duktig på att tvätta honom, tills jag i förrgår hittade värsta smutshärden! Bakom öronen är det värsta djupa vecket! :eek: Där satt en massa vit smörja och lite gult och så hade skinnet börjat bli rött. Jag torkade bort klegget och fy fan vad det luktade!!! Jag som varit så noggrann med att inte få in vatten i öronen, this is what i got liksom. :rofl:
Och det där med att man inte ska stoppa något mindre än sin armbåge i örat på dem, hur ska man då få bort kräkrester och mjölkdreggel? :crazy:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Mmm, vad omysigt det lät....;)


Här badas det varje dag, med obligatorisk kontroll av alla veck efteråt, inklusive bakom små öron, jag hittade en gång majsgröt där:crazy:...... Så jag kollar extra noga där, eftersom han är så intresserad av att gno runt allt så infernaliskt!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vi vägde honom idag, straxt över 10 kg tung är han, lillemannen!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag är mäkta förvånad att de fick sitta kvar hela tiden! han hade såna på sig när vi gick ut med, han är rätt irriterad när solen lyser och det gjorde det just den dagen, och de satt tills han somnade:eek::)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 797
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 937
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp