Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vi lyssnar väldigt mycket på just Elvis, eftersom morsan hans är ett stort fan av denne musikgud. Kan vara en liten effekt kanske :angel::D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Haha jag tänkte kopiera samma bild som Glamoroza, nu var det min tur att asgarva! :rofl: vilken cooling!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här svänger det minsann redan, men i den berömda höftrörelsen:D:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja, jag har för mig att de spelade en stor roll när det beslutades att man bara får visa honom från naveln och uppåt på TVn:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

KL

Jag hade lagt Arvid i sin vagga, och det var alldeles tyst. Efter ett tag hör jag några konstiga ljud inne ifrån sovrummet, går in och kikar, och vad ser jag?

lillskrutt.jpg

En liten grabb som inte ville sova, och som dessutom hade vänt på sig och kikade över spjälskyddet
skrutt.jpg



Bonusbild på Arvid och hans storebror
BirkochA.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åh vad gullig han är!


Så där ligger lilleman ofta här hemma, ibland vaknar jag på natten av att han ligger och pratar lite med mig. han har sin huvudända mot min, så han ser mig så fort han vaknar, och då ligger han och hoar lite försiktigt, det är så sött så jag gråter av lycka - tänk att man fick en sån fin liten unge:love::love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

åhhhh mitt hjärta smälter verkligen.. jag kommer ihåg känslan när min dotter gjorde så först gången..:love::love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Arvid har haft en hyssdag idag, i förmiddags så var vi på mammalunch, då skulle han bara få testa lite snabbt att sitta i en gåstol. Jag sätter ner honom, och håller honom i ena armen medans jag vänder mig om för att ta filten och lägga den mellan honom och brickan på gåstolen. Då "reser" han sig upp, och gåstolen var inställd på en lite kortare bebis, så han viker sig över hela brickan och slår näsan i brickan.

Nu i eftermiddags vände han sig på mage, och sen tar han fart med ena armen, och vänder sig till rygg igen, bara det att väggen var i vägen, så huvudet slog i väggen :crazy:, lite mer gråt, sen var det också bra.

Och nu ikväll, vända sig på mage i sängen och kika ut.

Jag vet inte hur det här ska sluta!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

kl..
min dotter klädde ut sej idag :p:D:love:



utan pyjamsbyxorna på huvudet:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Min Elis gillar också att prova kläder. Idag fnittrade han så inne i datarummet, det visade sig att han hade lyckats gräva fram tomtekläderna, så han hade halvt fått på sig jackan, och mössan satt som den skulle :D

Fingervantarna blir han själaglad när han lyckas få på sig, och att gå runt i andras skor är en höjdare.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Klart man kan ha rosa bitring även fast man är kille. :D

php8etwbj.jpg

phpepzsy0.jpg


Slängt iväg bitringen & kollar på tv ist... :angel:

phpdytjnf.jpg


Ute & flyger. :D

phpaspnns.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

KL

Hittade denna trollungebilden på min dator...

Gullig va ??

Thea ca 3 år på bilden.

n676731791_366046_77971.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 797
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 938
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp