Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vaken liten tjej
18487139.jpg


Utslagen tjej
18487137.jpg


Ledsen tjej :angel:
18487135.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åh vad dina bilder är fina, herregud vad jag saknar den där riktiga bebistiden när de bara ligger och gosar hela tiden:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad stor hon ser ut att vara på första bilden! Så mycket äldre än hon är menar jag.

Och bilden där hon sover, gosigt!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja det var väl på tiden att du fick vara med i den här tråden! :D

så underbart fina ni är, var det erik han skulle heta?

åh den här tråden måste vara den bästa på hela buke!!!

i dagarna har jag fått det första riktiga smajlet och idag fick jag med det på kort :love:




 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Så gullig, det där leendet var ju hur mysigt som helst!

Jag håller med dig, det här är en underbar tråd! Jag tittar i den här direkt på morgonen, många gånger under dagen, och det sista jag kollar på kvällen är - den här tråden:love:. Jag fullkomligt frossar i alla gulliga, härliga, busiga, vackra, söta och underbara barn som finns här!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Haha, ikväll kom Arvid på hur man larvar sig framåt, ser jätte gulligt ut med rumpan i vädret, och självklart var jag där med kameran :D

CIMG4398.jpg

CIMG4399.jpg

CIMG4400.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

:rofl: Perfekta bilder för att visa den dagen han tar hem sin första flickvän :D (Bajsbilden lär du ju vänta med om du nu inte ogillar hans flickvän :angel: )
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

:rofl:

Haha, precis!

Jo, bajsbilden är inte att leka med. Visade den för sambons lillebror, han vart grön i ansiktet och förklarade att han inte ville ha barn längre! :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hon verkar som en otroligt härlig krabat din dotter.
Ler när man ser henne och tänker på den där hoppgungefilmen :D

Taaack :love:
Jo, hon är väldigt härlig.. Oftast glad och om inte glad så är hon ofta lätt att få glad! Idag är vi dock INTE kompisar, vi har vart på tävlingar hela dagen och hon skrek från morgon till kväll, vägrade äta.. Det vart väl helt enkelt för mycket för henne. Jag ringde hennes pappa efter lunch så fick han komma och hämta henne och jag rymde hem till en kompis för att få SOVA!! Jag har inte sovit på tre veckor, bara två-tre timmar per natt.. Väldigt trött med andra ord..
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag håller med! Är inne här flera gånger om dagen och tittar! Bukebebisar måste vara det sötaste som finns!:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Det går så fort....'

Det var ju inte alls längesen dom kom ut ju..

Man blir så stolt när man ser dom lära sig nya saker och är genast där med kameran :p
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja, jag har faktiskt insett att jag måste njuta allt jag kan av varje sekund, för den här tiden kommer aldrig tillbaks! Han är så otroligt mysig och liten.. jag fattar nu varför folk skaffar flera barn. :love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Men åååh vad söt han är!! :love: Det finns väl inget som får hjärtat att smälta som ett bebis-smile!! Har faktiskt sett ett par småflin från Erik redan, och BVC-sköterskan säger att det är inte gaser som man sa förut, utan riktiga leenden. :)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja så gjorde Sam också, bara små leenden liksom. Men nu är det riktat mot oss och det är ännu häftigare! Äh man ser väl om det är gaser eller? Tänk att de äntligen kom ut, TaCK nutellaguden för det :D
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 797
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 932
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp