Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Han var väldigt röd när han föddes, så där så det riktigt blossade om kinderna och sen satte han igång att riva och ingen kunde hejda honom, dom försökte allt möjligt (tom lindade armarna så dom stod rakt ut, stackars unge!) till sist lyckades man med någon sorts improviserade boxhandskar hejda honom lite med rivandet också fick han en massa mediciner och salvor.
Efter ungefär tre veckor var nästan allt borta.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Aha, vad ofint! men vad bra att de fick bukt med det, det såg inte skönt ut alls! Han är ju jättefin nu, verkligen söt!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Visst blev han fin på det kortet :love:
Tycker det är så svårt att få det där underbara man ser att fastna på fotona:crazy:

(flyttfogel)
Jag håller efter Adams naglar hela tiden så de inte ska bli för långa o vassa, men nog f-n lyckas han riva sej så förbaskat ändå

Detsamma lyckas Jonas oxå med.
Häromdagen när han hade somnat så skulle jag snabbt smita ut & släppa ut hästarna, när jag kom tillbaka in så skrek han i högan sky.
Anledningen vara "bara" en rap som inte hade kommit ut:cry:
Tyvärr hade det väl gjort så ont i magen så han hade rivit sig vid ena örat så att det var alldeles blodigt om både öra & fingrar :cry:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

uppdaterar på fröken Tyra

18471435.jpg


18471434.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja visst går tiden fort! Känns som jag kom hem från BB nyss!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad liten hon ser ut mot Tigger där, och vad uppmärksam hon är mot honom!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

då är han precis 2 veckor äldre än min son.... som börjar lära sig krypa :D....
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Häftigt! Min lilleman krälar bakåt med en jäkla fart, nu har sedan ett par veckor stått i en fullfjädrad armhävning, så det dröjer inte länge nu innan framåtväxeln sitter också:) Igår tog han sig framåt genom att stå långt upp i "armhävningen" och skjuta på med fötterna. Tyvärr hann inte händera med att flytta sig lika fort så han stöp rätt i backen :crazy:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*KL*

Rasmus söta tofflor han fick av morfar när han låg i magen :love:
phpkt9rjw.jpg


På väg ut på promenad
phpjtily5.jpg


Bästisen
phpvycisn.jpg


Får bättre och bättre tålamod med att ligga på mage....
phphxvq0b.jpg


Men det beror nog på att han kommit på att han kan snurra runt på rygg när det blir jobbigt :bump:
phpwhcscb.jpg



Sen dog batterierna :mad: Jag som skulle ta bildbevis och skicka till mormor! Nu kommer han bara å snurra runt när jag har kameran utom räckhåll!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åh vad söta tofflor!


Synd att batterierna dog, men det syns iallafall att han är på väg över:)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jag blev så chokad igår, la honom på magen så ropade sambon så jag gick iväg i 3 sekunder och sen låg han på rygg. Tänkte att inte är jag så senil att jag la honom på rygg? La honom på mage igen och han tippa runt. Skicka sms fort som tusan och berätta vad han lärt sig och lovade bildbevis, men när gör bebisar som man vill ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här kommer en färsk bild på Alvin i bästa Sverigehejjardräkten :D



Babygymmet är skitskoj (i två minuter)


Elis ser ut som ett ufo i hörselkåpor:


Det här med koppel är.. gott.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Underbara barn du har, Alvin är så mysig i sitt hår och Elis ser så storebrorig ut:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Så duktig han är! Det är så kul när de börjar sitta upp, världen blir så stor och spännande plötsligt!

De där rara kinderna känner jag igen, jag har en med gosiga kinder här hemma med, ibland är det så man undrar om man övergöder den lille pilten:D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Fast Arvid är ganska smal för övrigt, det är bara kinderna som är stora! :)

(och han är inge vidare duktig på att sitta heller, det är typ första gången han inte bara rasar ihop :D)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Det dröjer inte länge ska du se, innan han sitter som en hel karl! Det går så jäkla fort, jag tyckte att jag kom hem med min lilleman bara för ett par veckor sedan och nu sitter han så fint redan:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*

Äntligen kan jag ge mig in i den här tråden! :banana:

18362826.jpg

Myser med mamma för allra första gången! :love:

18487097.jpg

Men.. vad är det här för en lattjo liten pryl?? :p

18487096.jpg

Mammas lilla hjärta..

18487249.jpg

Liten hårding ;)
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 797
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 932
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Uppdateringstråd 30
  • Valp 2025
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp