Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

De ser faktiskt lite små ut ja:D! Men han är gudomligt söt, din Arvid!



helt OT så har ni en likadan kontorsstol som jag:)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Nu har jag tagit kort på lilleman här hemma med, det blev rätt suddiga bilder men man ser att det är han iallafall :)

Sitter alldeles själv:love:
18452829.jpg

18452830.jpg


Så här kan det gå när man vevar för mycket med armar och ben!
18452831.jpg


Jag KAN flyga, jag lovar!
18452833.jpg


Hna kan sitta stilla med.... i 2 sekunder!
18452867.jpg


Charmar morsan!
18452868.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vilken stor kille som kan sitta själv :)

Här är nya bilder på mina pojkar.

Hittade dem i soffan i morse. Bastian läste för Vincent i hans favoritbok. (Stora fordonsboken)
DSC00474.jpg


Vincent somnade i mitt knä i lördags när han var febrig.
DSC00458.jpg


Guldlock
DSC00445.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Han är grymt nöjd - ÄNTLIGEN kan han sitta upp, och kunna se allt som händer på ett annat sätt än tidigare är tydligen helkul!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad fina pojkar du har, och vad rart av sorebror att läsa för lillebror!



Ja, min lilleman börjar bli stor, han fyllde 5 månader förra helgen:love:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hehe, ja heter man Emil så kan man nog inte annat än bli en riktig liten busunge... :D Blir nästa en tjej så får vi väl döpa henne till Ida. :rofl:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Han är alltid så där nöjd mer eller mindre! Vi har tur, eller så är vi bra på det vi gör:angel::D

han fyllde 5 månader förrförra helgen, så han blir 5 månader och 2 veckor nu på söndag!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åh, så duktig han är!!

Börjar bli en riktig "storpojke" !! :)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja, han börjar ju bli det :love:. Ibland glömmer jag hur liten han är egentligen, när han är så här duktig. Dessutom väger han nästan 10 kg nu, och är över 70 cm lång, så hans storlek lurar många. När man säger att han bara är 5 månader säger många att han ser så mycket äldre ut!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad duktig han är din lille kille!

Alvin är sju månader och sitter inte. Till hans förtret.

Här kommer en lunchbild på min Elis, jag tyckte det blev så himla tyst här inne, någon hade somnat :angel:

Jag hade ingen aning om att han gillade att kolla rally på datorn, tv:n gillar han ju inte alls.

Kolla handen som han borrat in i byxbenet, det är hans standardgrej när han är pömsig. Allt mjukt tyg ska han pillra med :love:

 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Fan vad frän frisyr han har!

Ska leta upp någon gammal bild på Elis så får du se att han också hade ananasfrilla när han var liten :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*knapp*

Min akrobat!

Tittut!


Såhär roligt är det att sitta i matstolen!


Gott med bitringar!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Kolla handen som han borrat in i byxbenet, det är hans standardgrej när han är pömsig. Allt mjukt tyg ska han pillra med :love:
Det gör min son också, man får alltid "trä ut" honom från påslakan, örngott, kläder mm. Han vill gärna stoppa in händerna någonstans när han ska sova. Tror det började med att han stoppade ner en hand i min urringning när jag ammade honom som bebis. Sedan började han trä upp armen i ärmen även på pappa när han var trött. Sen har det hängt med :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Min skitunge blev fem månader i går och har börjat sitta lite smått :love:. Ser inte så bekvämt ut, men hon verkar nöjd med sina nya förmågor..

miranda_sitter_1202845842.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hon verkar som en otroligt härlig krabat din dotter.
Ler när man ser henne och tänker på den där hoppgungefilmen :D

Själv fick jag ett knäppryck igår när jag höll på att leta en sele i mina föräldrars förråd i går. Det är väl kläderna somgör mannen eller? :angel:
DSC_0224.jpg


DSC_0203.jpg


Nyvaken grabb som sovit ute i vagnen
DSC_0038-1.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 797
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 932
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden V
  • Avels fråga
  • Kattbilder #9

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp