Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Har varit på BVC idag, lite drygt 4 månader är lillkillen.
Han väger 6635 gr & är 63 cm lång.

phpftfewx.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

ow, vilken skillnad på våra pojkar!

Vid den åldern var lilleman 68 cm lång, vägde nästan 9 kilo och var en riktig stadig bit :eek:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*KL*

Prövade att ge Rasmus lite banangröt idag, han var vrål hungrig så vi fick börja med lite ersättning och fyllde sen på med lite gröt.

Sitta i sin egen stol vrål hungrig var ingen hit precis. Tar väl ett tag innan han lär sig att stolen = mat.

phporznkl.jpg

php9vnpcj.jpg

phpyjao24.jpg


Mätt och belåten liten bebis
php3vfgwl.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Var han stor när han föddes eller?

Emil följer kurvan ganska precis nu. Han var ju liiiten då han föddes. 2780 gr & 49 cm, lillplutten. ;)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Banangröt är mums. :D:d

Emil har lärt sig att stolen är likamed mat. Iallafall på morgonen då han ska få gröt. Han sitter och hoppar upp & ner i den, tjoar, skrattar och är helt tokig medans jag gör gröten. Så roligt att se. :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Jonas gillade era katt & Adam-bilder :)
Han lyste upp & sa AAAHHHH! ;)

Vi invigde sittdelen i barnvagnen idag vi oxå. Har inga bilder på det men det verkade få godkänt.
Han såg nöjd ut & pillade på täcket, man kunde även sova bekvämt i den :) medans mamma mockade & fixade resten i stallet.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

De lär sig rätt fort vad som vankas när de hamnar vid bordet. Men lilleman här kan fortfarande inte vara vrålhungrig när det är grötdags, han blir halvt hysterisk när det inte mättar tillräckligt fort:crazy:


Vad sött kortet där han somnat är:)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Är Arvid väldigt liten i sin stol? Måste också ta mig till Ikea och köpa en riktig stol men den vi har nu är lite mindre.

Idag bajsade Rasmus i soffan :rofl: Men sen var han väldigt nöjd och tugga på sin kylande bitring.

Visar upp sin fina bitring
phpltef8o.jpg


Det bästa som finns efter mat ungefär ;)
phpus5rp6.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Det är samma fenomen här, bitring är det bästa man kan ha i händerna just nu!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ja, sitter han lite framåtlutad, som på bilderna, då är han jättestadig, men sitter han bakåt med huvudet mor ryggen på stolen så åker bara hakan ner på bröstet av någon anledning :)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Den där eländiga tyngdlagen, den har vi provat här hemma med:D. numera sitter han dock själv, även på golvet, och kan hålla balansen riktigt bra!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vaggan blev vit ser jag :D
Så fin så, och hon är verkligen gudomligt söt, lilla tjejen!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Här kommer en badbild på en i sammanhanget stor tjej igen, hon är ju ändå min lilla skrutta.
DSC_0390pb.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Klart såna söta tjejer ska vara med, även om hon är större än bebisarna! Alla små skruttar är välkomna!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*kl*
kolla så sockersöt min lilla Lova var för 2 år sedan på alla hjärtans dag, 1½ månad gammal :love:
8375548b_1202840269.jpg
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 797
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 932
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Sele
  • Dressyrsnack 17
  • Hur stor på d-ponny?

Omröstningar

Tillbaka
Upp