Nya bilder på era småskruttar!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Ska handla imorgon så då ska jag köpa gröt. Ersättningen tror jag inte täcker ordentligt nu, han har satt i sig en burk på 3 dagar, den innehåller 400g och kostar 199:- hittills har jag fått burkar från bvc men jag vet inte hur många de har kvar.

Mosad banan har han ju fått smaka och de älskar han, han hugger efter skeden och blir helt vild.
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Så här glad är man då man är så stor så man kan sitta upp i vagnen:


DSC_0380pb.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

*knapp*

Vad sägs om vår lekhage? :angel:



Jag vet en som älskar den i alla fall!



Lika som bär?


Saga sitter också upp i vagnen!
Dock är det lite otympligt med "åkpåsen" som är lite stor..
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Visst är det stort att de kan sitta upp i vagnen? Min lilleman var också så där glad, och mamma grät nästan, han har blivit så stor.....:)
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad söt sista bilder var. :love::D Emil satt i vagnen för första gången igår, han var pigg som en spigg då jag var i stallet på morgonen, ville INTE sova, så han fick sitta upp. Det var roligt. Dock blev det ungefär som för Saga, han gled ner och försvann ner i den stora åkpåsen flera ggr. :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Lilla snuttan, så gulig! Och vilken fin "lekhage" hon har hittat!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Hon är så söt, och du är väldigt duktig på att få "ögonblicks" bilder, som verkligen fångar hennes humör!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

vilken fin bild på henne i vagnen! Adam tycker inte så mycket om att sitta i vagnen än, det går bra en pyttestund bara.

Nya bilder på min sötis:

Gröt är gott! (tycker även mamma som är helt såld på mild havregröt!!:o Den är ju supermums!) Istället för att köpa smaksatt gröt kör jag min egen variant: jag har mixat färsk frukt till puré och fryst in i istärningslåda (mango, kiwi, päron, äpple, torkade katrinplommon, aprikos..) och tar 1-2 isbitar till 1port. De tinar ganska fort, jag hjälper till med ett vattenbad om jag glömt ta fram i tid.
SUC55280.jpg


Babygym- en klätterställning?
SUC55275.jpg


Den där studsgungan är en skojig uppfinning
SUC55246.jpg


Softa i soffan
SUC55250.jpg


Kolla vad stark jag är nu!
SUC55260.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Vad smart med infruset mos, det ska jag genast anamma!


Gymbilden är för härlig, den där ställningen känner jag igen! Iblnad kan man lyfta hela gymmet med, om man får tag i båda benställningarna samtidigt :D
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Måste bara säga att det är underbart att öppna den här tråden, det är det första jag öppnar när jag loggat in, alla har så härliga bilder på sin ungar så man blir så glad! Tack för att ni alla förgyller min dag med era skruttisar!:love::bow:
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Igår var vi och köpte en spjälsäng till Emil på annons, då undrade hon om vi inte ville köpa en pulka för 20.- osså och det ville vi såklart. Så Emil har varit ute och provåkt den idag, strålande sol ute. :love: Dock kallt, -12 grader, så det blev ingen lång tur. Han tyckte iaf att det var kanonkul, satt helt stilla & tyst, superkoncentrerad. :D

phpdnp3vw.jpg

phprcmrtz.jpg

Oj, så roligt det var att åka pulka.

Han har även provsuttit sin alldeles egna shettis som står där i stallet och väntar på att han ska bli större så dom kan ut och busa. Tror att hon fick godkänt, men det var inte lika roligt som att åka pulka. ;)

php8bgef3.jpg

phpoppdvn.jpg
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åh va härligt med snö o pulka! vill ha vill ha! Härliga bilder!
Vintern är så tråkig här, lera överallt, mest regn...:(

Vi hade planerat en tur uppåt dina trakter till påsk men en snabb överblick på ekonomin för tillfället sätter i bromsen för det.. :cry: Jag saknar snön!
 
Sv: Nya bilder på era småskruttar!

Åh, en sån pulka vill jag med ha! fast då måste vi förstås ha snö med.... Jaja, nästa vinter kanske.



Vad fint han sitter i den, och på hästen :love:
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
14 792
Senast: Juli0a
·
Övr. Hund Hej! Jag behöver er kloka hjälp i frågan om vår lilla franska bulldogg ska omplaceras eller i värsta fall avlivas. Hon är bara 2 år...
2
Svar
37
· Visningar
5 046
Senast: Hermelin
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Året var 1994. Jag var trött på att bo i en förort. Jag ville ut på landet. Några år tidigare hade jag avslutat en 2-årig...
Svar
0
· Visningar
1 736
Senast: Wille
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
22 931
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp