Sv: Nummer 7 om våra fina 06r
Oj vad tiden går fort. Här händer det ju massor!
Happy, så himla skoj ni ser ut att ha det på hoppbanan! Härligt att det äntligen blev av!
Avel, så fantastiskt duktig din dotter är! Hälsa henne så gott. Blev det något inköp i Falsterbo för din del?
Nova, minns inte riktigt hur det var men skulle inte du ner med dina? Eller har jag helt missuppfattat detta?
Dressyrteamet, grattis till fina ritter. Gällande det här med bremsar och flygfän så har vi en del ja, men det är mest knott.
Nightwish, Såg dig på banan! Skoj att få vara med på en så stor tävling men tyckte du inte att det var väldigt varmt i slutet av veckan?
KL
Nu blev det visst långt här igen som vanligt, så kan det blir
Igår kom vi hem från Falsterbo. Har haft tre kanondagar nere i Skåne och träffat alla möjliga härliga människor.
Något som jag blev mäkta förvånad över var alla dessa j-a MYGGOR!!! Vi har knappt inga mygg hemma men där nere så åt de människor. Jag ser ut som om jag har vattkoppor..blä!
Skoj var det i lördags att kolla på finalen för 6-åringarna då Quick step H Z blev placerad och vann 100 000kr till sin ägare och uppfödare som då råkar vara min granne
Superkul!
Fick även med mig en hel del smått och gott hem, nytt träns och pannband till Bulan, ett ponnydressyrspö, martingal, bett till Bulan, en jacka m.m. En lyckad helg som varit häst och partyinspirerad. Nu ska jag lugna ner mig under denna veckan och ladda inför mitt bröllop på lördag. Kan knappt inte tro att dagen snart är här men det är kanske så det ska kännas.
Nu ska jag ut i solen och fira min semester!
ps..pållarna är på G nu igen! Känns underbart!