Avis! Jag sitter tvärfast...Han har faktiskt kommit på några bra!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Avis! Jag sitter tvärfast...Han har faktiskt kommit på några bra!
Du är ju redan Migo men halva sveriges hundfolk, nyttja det.Avis! Jag sitter tvärfast...
Avis! Jag sitter tvärfast...
För kuls skull gjorde jag en rasväljartråd på facebook.
Kraven var 43-53 cm, max 20 kilo, förig, samarbetsvillig, svag eller ingen jaktinstinkt, lättmotiverad och med mycket motor för tävling på så hög nivå som möjligt inom lydnad, agility och bruks, men ska även kunna köras drag med.
Så kommer nån och förslår Jack Russel
(Majoriteten av svaren var vettiga faktiskt, men det fanns några knasiga förslag )
Det finns redanDu är ju redan Migo men halva sveriges hundfolk, nyttja det.
Nääää!!!! Hur kan dom med?Det finns redan
Eller hur?Nääää!!!! Hur kan dom med?
Jo! Buke vill veta!Jag skrev igår till en uppfödare för att fråga om hon tror att hennes hundar skulle passa mig. Nu har hon svarat. Jag vågar inte läsa svaret
Jag skrev igår till en uppfödare för att fråga om hon tror att hennes hundar skulle passa mig. Nu har hon svarat. Jag vågar inte läsa svaret
Jag skrev igår till en uppfödare för att fråga om hon tror att hennes hundar skulle passa mig. Nu har hon svarat. Jag vågar inte läsa svaret
Jo! Buke vill veta!
Läs!
Alltså jag var sjukt nervös när jag kontaktade en uppfödare häromdagen. Trodde aldrig jag skulle få köpa valp men som du vet så skrev hon ju upp mig på valplistan med det samma!
Jag är fri!! No more styrelsearbete! Ska bli så jädra skönt att sitta på arslet och titta på och slippa allas tjat för folk blir ändå aldrig nöjda! Efter 4 år får någon annan göra det. Och jag slipper förhoppningsvis den konstanta stressen. Yey!
Hehe, tror du att du slipper allt tjat bara för att du går ur...