Måste skriva av mig lite
Hyresvärden knackade nyss på för att snacka om något problem med avloppet. Hon passade även på att fråga hur många hundar vi egentligen har, även fast både jag och min mamma tidigare tydligt har förklarat att vi bara har två hundar.
Jag passade nämligen
@Wenniz hundar när hon var bortrest och då bodde dom hos mig från kl 20 till kl 9 morgonen därpå. Detta fick tanten reda på direkt och stoppade mig på morgonen när jag var på väg hem med hundarna. Jag förklarade att det var min kompis hundar som bott hos mig EN natt, och att jag skulle gå hem med dom nu. Till svar fick jag "Ja det hoppas jag verkligen att du är ärlig med, inte fler än två hundar, bla bla"
Efter det snacket så bad jag min mamma ringa henne för att förtydliga, och då förstod hon minsann.
Men idag var det då dags igen. Hon hoppades verkligen att vi bara hade två hundar, för även om hon älskar hundar så är det absolut inte okej med tre eller fyra hundar. Hon vill ju inte att området ska tro att vi bedriver hunddagis.
Men att grannen under oss sitter och fyllesjunger och spelar hög musik kl 5 en onsdagsmorgon, det är ingaaa problem alls