Grattis - till både spårande och födelsedagMin lilla vovve är så duktig Vi har inte lagt blodspår på evigheter,idag gick hon ett 1 1/2 km långt spår klockrent.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Grattis - till både spårande och födelsedagMin lilla vovve är så duktig Vi har inte lagt blodspår på evigheter,idag gick hon ett 1 1/2 km långt spår klockrent.
TackGrattis - till både spårande och födelsedag
Grattis till dig också nåt dygn försent!Gratti i efterskott @McFlurry och grattis på rätt dag @Voff
Här har vi promenerat idag och lyckades komma hem precis innan det snöblandade regnet Det är himla skönt att komma ut på promenad (såklart, eftersom det har varit lite dåligt med det de senaste månaderna med tanke på Svansson) men ibland tror jag att det hade varit hälsosammare för mig att promenera själv med tanke på dagar som idag när varenda jäkla meter luktar sååååå gott och allt vi hittar måste provsmakas Vi gick inte så långt, men det tog desto längre tid Nåja, vi är motionerade båda två samt att Svansson är nöjd och det är det viktigaste.
Grattis på mig?Gratti i efterskott @McFlurry och grattis på rätt dag @Voff
Här har vi promenerat idag och lyckades komma hem precis innan det snöblandade regnet Det är himla skönt att komma ut på promenad (såklart, eftersom det har varit lite dåligt med det de senaste månaderna med tanke på Svansson) men ibland tror jag att det hade varit hälsosammare för mig att promenera själv med tanke på dagar som idag när varenda jäkla meter luktar sååååå gott och allt vi hittar måste provsmakas Vi gick inte så långt, men det tog desto längre tid Nåja, vi är motionerade båda två samt att Svansson är nöjd och det är det viktigaste.
TackGrattis!!
Ute i god tidGrattis på mig?
Vad har jag gjort? Jag fyller inte förens i april
Jag är så jäkla speciell att ni kan gratta mig varje dagUte i god tid
Grattis till en förstoppad hund? jag menade grattis @dobbis såklart, fattar inte varför jag blandar ihop er?!Grattis på mig?
Vad har jag gjort? Jag fyller inte förens i april
Schäfer-Dobermann. Same same??Grattis till en förstoppad hund? jag menade grattis @dobbis såklart, fattar inte varför jag blandar ihop er?!
Alltså - vem är jag?
Jag fantiserar lite om Nästa Hund, och har länge varit inne på pinscher eller staffe. Meeeen på senare tid dyker det allt oftare upp en svart mellanpudel i mitt huvud HELT UTAN FÖRVARNING.
Va?
Vad är ens en pudel?
Vad ska man ha en sån till?
(Okej, jag vet vad jag ska ha den till. Men ändå. Pudel? Really?)
Precis'! Brukshund som brukshund liksom?Schäfer-Dobermann. Same same??
Men jaaa!! Det är du som har en blek Irlänsk setter!!Precis'! Brukshund som brukshund liksom?
Jag var inne på pudel innan skägget. Nu undrar jag om jag fick en tillfällig mental härdsmälta