Min veterinär håller inte med. Om du inte menar för mig då.
Tänker att det liksom är rätt ohållbart för dig att inte kunna sova flera dygn i rad.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min veterinär håller inte med. Om du inte menar för mig då.
Snälla kom hit!
Jag ligger här med ryggskott, 3 halta hundar som ska koppelrastas en och en plus två till. Och på fredag åker sambon på en jävla fotbollsresa och kommer inte hem förens på måndag morgon.
Skägget ser dessutom ut som ett igenväxt utegångsfår och du får klippa honom i vilken fantasifull frisyr du önskar om du kommer
Jag förstår, tack för omtanken. Var hos veterinären igen igår och de erbjöd sig men tyckte inte att det behövdes och hönsmamma som man är vill man ju gärna ha dem hemma. I natt har det dock hållit upp så jag har bara varit vaken för att ge näringslösning.Tänker att det liksom är rätt ohållbart för dig att inte kunna sova flera dygn i rad.
Det kan du glömma. Frisyrerbjudandet gäller bara om man tar hand om mig och hundarnaJag är väldigt sugen på att ha sällskap av ett skägg denna helgen. Får jag också sno honom och klippa spännande frisyrer?
Det kan du glömma. Frisyrerbjudandet gäller bara om man tar hand om mig och hundarna
Jag är egentligen fruktandsvärt anti mot löjliga frisyrer på Dvärgschnauzers. De ska se propra ut...som en Schnauzer ska se ut
Meh
Jag som tänkte att vi kunde ha så kul, Skägget och jag... leka frisörskola.
Okej då. Om jag får leka frisörskola på din sen
Jag förstår, tack för omtanken. Var hos veterinären igen igår och de erbjöd sig men tyckte inte att det behövdes och hönsmamma som man är vill man ju gärna ha dem hemma. I natt har det dock hållit upp så jag har bara varit vaken för att ge näringslösning.
Grattis till er båda. Både för fint spår och till födelsedagenMin lilla vovve är så duktig Vi har inte lagt blodspår på evigheter,idag gick hon ett 1 1/2 km långt spår klockrent.
TackGrattis till er båda. Både för fint spår och till födelsedagen
Trött, less och ont i huvudet. Fick ställa in sista kursen för kvällen pga skitväder.
Fast det var faktiskt riktigt fint i förmiddags! Tyvärr var jag och Var-E-Fjant inne då, för att grundligt kunna förvirra kursare genom att glömma 99% av vad det var meningen jag skulle säga... Tur jag har Lillen, annars hade jag fått håva upp en stackars människa på bordet för att visa!
Är det Monster som är Fjant?
Kärt barn har många namnJa... Han är en namnsamlare, sorry.
Fnatte, Lillen, Monster, Fjant, Var-E-Fjant, Naffe och Snuffe är väl de vanligaste just nu. Ska försöka skärpa mig.
Kärt barn har många namn
Ale heter Sorkpotta och Älgloppa