Nu uppdaterar vi med en ny tråd 10

Status
Stängd för vidare inlägg.
Snälla kom hit!
Jag ligger här med ryggskott, 3 halta hundar som ska koppelrastas en och en plus två till. Och på fredag åker sambon på en jävla fotbollsresa och kommer inte hem förens på måndag morgon.
Skägget ser dessutom ut som ett igenväxt utegångsfår och du får klippa honom i vilken fantasifull frisyr du önskar om du kommer :heart

Jag är väldigt sugen på att ha sällskap av ett skägg denna helgen. Får jag också sno honom och klippa spännande frisyrer? :devil:

Tänker att det liksom är rätt ohållbart för dig att inte kunna sova flera dygn i rad.
Jag förstår, tack för omtanken. Var hos veterinären igen igår och de erbjöd sig men tyckte inte att det behövdes och hönsmamma som man är vill man ju gärna ha dem hemma. I natt har det dock hållit upp så jag har bara varit vaken för att ge näringslösning. :)

Jag är väldigt sugen på att ha sällskap av ett skägg denna helgen. Får jag också sno honom och klippa spännande frisyrer? :devil:
Det kan du glömma. Frisyrerbjudandet gäller bara om man tar hand om mig och hundarna :D

Jag är egentligen fruktandsvärt anti mot löjliga frisyrer på Dvärgschnauzers. De ska se propra ut...som en Schnauzer ska se ut ;)

Jag förstår, tack för omtanken. Var hos veterinären igen igår och de erbjöd sig men tyckte inte att det behövdes och hönsmamma som man är vill man ju gärna ha dem hemma. I natt har det dock hållit upp så jag har bara varit vaken för att ge näringslösning. :)

Håller tummarna för att det fortsätter gå åt rätt håll!

Hemma från sökkursen. Jag är helt mör, men roligt var det!

Första passet tyckte hon var roligt, men konstigt. Vi har bara kört med vittring och nu skulle vi köra pop-up. Då blev det mer att hon ställde sig och väntade på att personen skulle poppa upp och skällde då ut dem. Inte normalt beteende ansåg hon :rofl: Men efter utskällningen sprang hon fram för att leka järnet med figgen.

Andra passet, då hade hon greppat att "just ja, jag vet vad det här går ut på!" Skickade henne rakt ut med rivstarter, hon letade reda på figgen för att få storbelöning. Drog hela vägen in på stigen, sjukt taggad på nästa skick. Så himla roligt när hunden har kul! :love:

Trött, less och ont i huvudet. Fick ställa in sista kursen för kvällen pga skitväder. :cautious:

Fast det var faktiskt riktigt fint i förmiddags! Tyvärr var jag och Var-E-Fjant inne då, för att grundligt kunna förvirra kursare genom att glömma 99% av vad det var meningen jag skulle säga... Tur jag har Lillen, annars hade jag fått håva upp en stackars människa på bordet för att visa! :o :laugh:

Trött, less och ont i huvudet. Fick ställa in sista kursen för kvällen pga skitväder. :cautious:

Fast det var faktiskt riktigt fint i förmiddags! Tyvärr var jag och Var-E-Fjant inne då, för att grundligt kunna förvirra kursare genom att glömma 99% av vad det var meningen jag skulle säga... Tur jag har Lillen, annars hade jag fått håva upp en stackars människa på bordet för att visa! :o :laugh:

Är det Monster som är Fjant?

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

R
Övr. Hund Istället för och fortsätta i en tråd som handlar om att vara publik på utställning så tänkte jag att det kanske kunde vara bra med en...
Svar
16
· Visningar
1 017
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag är ganska ny på det här med aktiveringsleksaker, men funderar på att införskaffa några stycken lite "bättre". Hur vet jag vilka som...
Svar
9
· Visningar
730
Senast: MML
·
Övr. Hund Jag är på jakt efter en ny soffa och funderar på vad som håller sig snyggt bäst när man har hund. Vi har en Malinois och en pudel. Jag...
Svar
2
· Visningar
326
Senast: alex.ha
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 112
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• DIY hästvård