nu har tre av fyra valpar anlänt !!!!

tesora

Trådstartare
Här är bilder på tre av våra fyra nya valpar ! den fjärde hämtar jag den 27/9 :banana:
Får vi presentera !

Agnes den store!
valpar025.jpg

Mumsan den mellanstora !
valpar027.jpg

Och Candy den lilla !!
valpar026.jpg

Lite bus :)
valpar031.jpg

valpar034.jpg

Agnes är 5 månader gammal, och Mumsan och Candy är 2½ månad gamla. Lite storleksskillnad ;)

Sv: nu har tre av fyra valpar anlänt !!!!

Jag tittar bara blixtsnabbt på såna bilder, dina valpar är för underbara för att tittas länge på och skrivas om, då vill jag bara rusa iväg och beställa en egen...
Underbara hundar och fina bilder! Nu är det för sent, nu måste jag vidta åtgärder för att inte ringa uppfödaren och tinga en...

27 som har tittat men ingen som har svarat :(

Tesora

Gissa hur det känns med 157 som tittat men bara...knappt någon som sagt något...
men med stor hjälp av Gnist, så det väger upp mycket!

/syrsa

Det finns en han valp kvar i kullen :angel::D
Visst är det underbart med valpar ,men det är liite mycket med tre på en gång :crazy: Sen dröjer det ju inte länge innans nummer fyra kommer hem :love:

men va gör man inte när man ska flytta till spanien och måste ha nytt avelsmatrial här hemma

Tesora

Jag har tittat på din tråd men ser inga bilder :(

Tesora

Hundarna är underbart söta.

En liten fråga bara, varför 4 valpar på en gång? Vet själv hur mycket jobb det är eftersom jag har 3 valpar på en gång :D

se svar längre upp . Men jag lovar det är jobbigt !!

Tesora

Inte ens de som dyker upp låååångt ner i tråden, efter att Gnist har hjälpt mig?

/Syrsa

har inte kollat ! springer genast dit och tittar :)

Tesora

se svar längre upp . Men jag lovar det är jobbigt !!

Tesora

Aha :) så du ska ta hundarna med dig till spaninen.

Och jotack det ÄR jobbigt med många valpar där alla kräver sitt. Men vissa valpar man man inte säga nej till när uppfödaren säger att jag har en valp som är exakt rätt för dig :D

elller hur ;) Måste köpa upp nytt matrial för dom linjerna jag vill ha finns inte där , Sen är långhåren ganska så ovanliga i Spanien.

Tesora

Nej jag kan inte sina bilder syrsa :(

Kan du inte lägga upp dom på Photobucket istället :D

Tesora:

Jätte söta valpisar :)

Oj vad man blir valpsjuk. Ska passa på och pussa mkt på dem imorgon...:love:

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 821
Senast: fixi
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
58
· Visningar
6 634
Senast: Ragdoll
·
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
8 214
Senast: Mabuse
·
Övr. Hund Hej! Eftersom jag är både en klant och ganska godtrogen blev jag pålurad en omplaceringshund som har orsakat mig mycket bekymmer. Det är...
Svar
19
· Visningar
3 348

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka