Nu är det dags att kniiipa!

Brandgul

Trådstartare
Okej alla barn är lika fina oavsett när de föds, så detta är på skoj...

Men ni som går höggravida nu har ju chansen att få en väldigt tidig 2010:a istället :D Dags att knipa igen nu!

Min kompis tillbringade nyårsnatten för ett par år sedan på BB, men barnet väntade tills den 2:a januari innan han tittade ut.

Någon annan som varit med om liknande eller tvärtom? Eller väldigt snabbt barn?

Sv: Nu är det dags att kniiipa!

Jag ska fira mitt Gudbarn imorgon på hans födelsedag, nyårsafton :cool: :D

Den absolut tråkigaste dagen på året att vara född, måste det ändå vara. Vet att hans mamma tyckte det var för trist att han inte kunde vänta några timmar till, men men, nu blev det ett litet nyårsbarn för 4 år sedan.

Det känns ju lite löjligt egentligen. Han är 4 år imorgon, alltså lika gammal som dagiskompisarna som fyller 5 år i januari/februari..

Sv: Nu är det dags att kniiipa!

Ah! Pratade just med min kompis och hennes barn (som jag skrev om) fyller också fyra år nu efter nyåret :)

Fast på nått sätt är det ju lite coolt också. Många har ju tid med barn och släktingar i dessa dagar. Man kanske ändå åker runt och firar lite så det blir kanske mer tjocka släkten av det? Jag fyller år mitt i sommaren och det är typ aldrig någon hemma. Inte så roligt det heller. Men rent praktiskt är det ju nästan alltid en fördel att vara född tidigt på året.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 146
Senast: lizzie
·
Gravid - 1år Gammal användare, men anonymt nytt konto... Komplicerat är väl en enkel förklaring av situationen jag själv satt mig i, och jag vet inte...
Svar
9
· Visningar
1 780
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 641
Relationer För en vecka sedan fick jag ett positivt graviditetstest. Har med min tidigare partner gått igenom en barnlöshetsutredning där läkarna...
2 3
Svar
57
· Visningar
12 986
Senast: Nixehen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Barn som inte sover
  • Baka matbröd - enklare än du tror!
  • Headset