Norfolkterrier?

Jag har kikat lite på australisk terrier då jag tycker att de verkar käcka och med lagom "terrierstuk", det de ryker på för min del är att jag helt enkelt tycker mer om cairn - där sade det bara *klick*..

Fler röster på cairnterrier! :)

Fler röster på cairnterrier! :)
OM du bestämmer dig för cairn så hojta gärna till, det finns vissa kennlar jag skulle undvika ur hälsoaspekten. Cairn är en frisk ras men har problem med njursjukdomen renal dysplasi (tidigare kallat PNP). Det finns inga KÄNDA fall sedan 2003 vilket är problemet - för de sjuka hundarna finns, även om de är få, det talas bara inte öppet om det.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 124
Senast: Nota
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har börjat fundera på en border collie som nästa hund. Men skulle väldigt gärna få lite input av er som har/kan rasen! :) Kan...
2
Svar
31
· Visningar
2 799
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Jag har alltid älskat hundar och är uppvuxen med labradorer i kärnfamiljen. Har från det jag var barn gått ut med hundar, genomgående...
2 3
Svar
50
· Visningar
4 533
Senast: Cissi_ma
·
Hundavel & Ras Jag sitter och gottar mig i allt som är hund tillsammans med en vän som också planerar valp inom kort. I min familj har planerna...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 552

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 30
  • Bra gårds och stallhund

Hästrelaterat