Norfolkterrier?

Jag har kikat lite på australisk terrier då jag tycker att de verkar käcka och med lagom "terrierstuk", det de ryker på för min del är att jag helt enkelt tycker mer om cairn - där sade det bara *klick*..

Fler röster på cairnterrier! :)

Fler röster på cairnterrier! :)
OM du bestämmer dig för cairn så hojta gärna till, det finns vissa kennlar jag skulle undvika ur hälsoaspekten. Cairn är en frisk ras men har problem med njursjukdomen renal dysplasi (tidigare kallat PNP). Det finns inga KÄNDA fall sedan 2003 vilket är problemet - för de sjuka hundarna finns, även om de är få, det talas bara inte öppet om det.

Liknande trådar

Hundavel & Ras Det är inte dags än, men vi pratar ibland om att skaffa en till hund. I dagsläget har vi en jaktlabbe som blir två år i vår. Han är vår... 2 3
Svar
49
· Visningar
4 762
Senast: ildiko
·
Hundavel & Ras Förlåt för ännu en hundrastråd🙈 En kompis till mig letar lämplig hundras och har frågat mig vad jag tror. Och även om jag tycker jag har... 2 3 4
Svar
73
· Visningar
6 983
Senast: Tiger tok
·
Hundavel & Ras Jag funderade länge på om jag skulle posta här eller inte. Jag har läst lite i andra trådar och läst på om alla möjliga raser så här... 2 3
Svar
43
· Visningar
3 446
Senast: Sedna
·
Hundavel & Ras Jag letar ny hundras och jag har tagit upp frågor kring raser förr men det jag vill veta är vad som menas med vissa saker. Var går...
Svar
17
· Visningar
1 328
Senast: Nota
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka