Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
SNÄLLA! Spoilervarning när det gäller sådant här!
Men, vad trodde du skulle stå i tråden?
Då har jag lärt mig det.Man ser vad den handlar om i forumlistan direkt och det är verkligen inte god netikett när det gäller filmer, serier och böcker. Kutym är att man sätter en spoilervarning och trådtiteln kunde ha varit: "Vad hände i NCIS säsong X episod Y".
Fast om du blev så upprörd av att läsa svaret, varför i hela världens namn gick du in i tråden, du måste ju ha anat vad den handlade om?Man ser vad den handlar om i forumlistan direkt och det är verkligen inte god netikett när det gäller filmer, serier och böcker. Kutym är att man sätter en spoilervarning och trådtiteln kunde ha varit: "Vad hände i NCIS säsong X episod Y".
Fast om du blev så upprörd av att läsa svaret, varför i hela världens namn gick du in i tråden, du måste ju ha anat vad den handlade om?
Fast om du blev så upprörd av att läsa svaret, varför i hela världens namn gick du in i tråden, du måste ju ha anat vad den handlade om?
Då har jag lärt mig det.
Har inte frågat på sådant tidigare.
Ber så mycket om ursäkt för min okunnighet.
Men han har ju kunnat komma tillbaka också, efter ett antal avsnitt?
Men är det verkligen så hemskt med spoilers?
Jag vill gärna veta vad en film handlar om innan jag ser den för att på bästa sätt kunna njuta av bilderna och skådespelarprestationerna.
Jag har ju läst Sagan om Ringen innan jag såg filmerna, men ändå så gillar jag att se filmerna om och om igen.
Min favorit att titta på igen och igen är Femte Elementet.
Och jag vet ju redan hur den slutar.
Jag följer serierna och tittar massor på film, men jag förstår det ändå inte.Ja, för många av oss som följer serierna/tittar mycket på film är det faktiskt det och som sagt, det är inte god netikett.
Ja, för många av oss som följer serierna/tittar mycket på film är det faktiskt det och som sagt, det är inte god netikett.
Jag följer serierna och tittar massor på film, men jag förstår det ändå inte.
Kan du förklara?
Jag skulle utan vidare ha kunnat göra samma misstag, just för att jag inte får min upplevelse av en film förstörd av en spoiler, så jag förstår inte känslan.
Hur har du missat att han lämnat serien ? Det har ju tom stått i vanliga tidningar... Dvs omöjligt att ha missat om man inte lever under en sten (pun intended )
Men kan du inte försöka att förklara varför det blir så?Fast jag och många med mig får upplevelsen förstörd av spoilers. Vi är olika som sagt
Men kan du inte försöka att förklara varför det blir så?
Vad är det som liksom "går sönder" av en spolier?
Jag försöker att förstå det hela på ett djupare plan.
Men jag tycker nog att det är mera avkopplande att just veta vad som skall hända.Det är dels för att jag som sagt har det som avkoppling på kvällarna,