Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Trädgårdsmästare i ett litet anläggningföretag. Passar inte varje dag men ofta. En jordkrok och lina så kan jag placera ut honom var som helst. Idag har han legat och spanat på en grävmaskin och en dumper hela fm så väldigt trött hund här hemma idag
Jag har inte hundarna med men min man har med hundarna på jobbet. Han har en jakt och fiskebutik som han driver ihop med en kompis som också har hundarna med.
Har en kombinerad tjänst på två olika gruppbostäder inom psykiatrin. Har med hunden på det ena, lite mindre stället. Har lov att även ta med henne på det andra också, men det funkar inte lika bra där med hundrädda och mer "stimmiga" klienter, så har valt att ha hundvakt där.
Jag jobbar hemifrån så det är väldigt enkelt med hund, vilket gör att jag även har en daghund numera. Fast det är en väldigt stillsam sak, jag går och hämtar henne hemma hos sig när barnen åker med skolbussen, när vi kommer hem går hon och lägger sig i våran hunds bur och där ligger hon tills jag verkar vara på väg ut, då är hon med på noterna! När barnen kommer hem på efm brukar hon komma fram och ligga hos dem i soffan en stund innan jag går hem med henne.
Det är skönt att ha en som man har lite innestående hos, jag får inget betalt för att jag har henne om dagarna, men i gengäld brukar hennes husse gå ut med våran hund om vi är borta på kvällen/helgen. Tjänster och gentjänster!
Jag har en butik där vovve alltid är dagtid även om jag är ute och far på jobb ibland. Har personal som är snälla och tar hand om vovve när jag är borta.
Sitter på kontoret på en mindre firma där det alltid funnits hundar närvarande
Kollegans hund springer lös, han går aldrig ner på verkstan, fikarummet eller nedre gården.
Men jag har än så länge kompostgaller i dörrhålet pga att min dammsugare till valp hittar ALLT som går att äta/tugga och det finns en hel del icke-valpvänligt här.
Annars går han lös när jag rör mig i lokalerna och när han rastas på övre gårdsplan, (fast det gäller hålla stenkoll)
Trädgård & Växter Tur att det var en gold iaf, vad det nu är, iom att du får en ring of fire för 49 kr på Ikea... 🙈 Hoppas att jag inte får samma, just...
Hundavel & Ras I trådstarten så uppfattade jag det som TS sökte en hund till hela familjen och inte tänkte dumpa hunden helt till 10-åringen. Att vråla...
Foder & Strö Förutom många bra tips i tråden och rutimer du redan har så föredrar jag att ha fri tillgång på grovfoder så att hästarna kan äta när de...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.