R
Raderad medlem 6459
Åh gud så gott.Jag gillar färsk sparris bäst, lätt förvällda, snabbt stekta i lite olivolja med flingsalt. Då blir de inte trådiga.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh gud så gott.Jag gillar färsk sparris bäst, lätt förvällda, snabbt stekta i lite olivolja med flingsalt. Då blir de inte trådiga.
Svarar du mig eller mandalaki? Jag är förvirrad och detta känns segt!Trådiga och sega bläckfiskarmar är annars ganska läbbigt tycker jag @mandalaki
Är det någon idé att åka till Hede fashion outlet i dag långfredag? Jag hittar inga andra öppettider än ”helgtider” och det framgår inte om det är detsamma som vanlig lördag-söndag.
Jag gillar E4an bättre. Den brukar alltid vara öppen.Jag åkte förbi på E6an innan. Men jag vet inte om det var öppet.
Sist jag var på freeport köpte jag en Muminmugg och köade i över en timme!
Bukemaffian igång igen.
*rapporterar till moderaterna*
Den nya stationen är ganska fin?
Jag reser en del i jobbet, så jag har varit på många stationer. Jag har åkt på E4, E6 och en massa andra vägar.Jag har inte varit på den men min mamma har!
De kan åtminstone sin katekes, öborna.Edit: En är tydligen öbo också vilket är suspekt enligt resten av borrarna.
Jag åt korv hemma innan jag stack iväg! Icas starka senap
Åh jag lagar hamburgare precis nu. Ska ha god ost på...Jag ska nog äta hamburgare imorgon. Utan senap
Jag gillar E4an bättre. Den brukar alltid vara öppen.
Jag var i Göteborg en gång.
Och sen har jag även varit i Mumindalen !
Åh jag lagar hamburgare precis nu. Ska ha god ost på...
Jag har några finska vänner. Men dom bor inte i Göteborg.
Min chef är finsk
Jag gillar bäst hamburgare gjorda på högrev och så ska det vara stark ost inte någon mesig smak inte. Och barbecuesås!