Outleten ligger i Kungsbacka, Halland som ligger några mil söder om göteborg
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Min chef är finsk
Mitt ex mammas bror har en hund som är finsk.Min kollega är finsk
Min kollega är finsk
Det finns två Hemköp i Kungsbacka! Dom hade nog öppet idag.Jag har inte läst alla inlägg men jag handlade på Hemköp idag och det var öppet.
Ja. Vi hade ett nytt mässlingsfall i Bergsjön i veckan.Det bor mkt sjukt folk i Göteborgsområdet, kan konstateras.
Fast jag är frisk. Jag var på Närakuten idag och de sa att jag är friskNi är ju helt sjuka allihop!
Vårdmissbrukare där!Fast jag är frisk. Jag var på Närakuten idag och de sa att jag är frisk
Så det så.
Jag tror du är sponsrad...för ett visst sportmärke..Bildbeviset på att jag var där!
Såg en corso och skulle ta en bild för att skicka till @Monstermom. Detta är det närmaste jag vågade komma.
Visa bifogad fil 28435
Varför tar du med dig hunden dit? Dessutom är det koppeltvång nu.Bildbeviset på att jag var där!
Såg en corso och skulle ta en bild för att skicka till @Monstermom. Detta är det närmaste jag vågade komma.
Visa bifogad fil 28435
Jag behövde ju ett intyg till dig att jag är frisk..?Vårdmissbrukare där!
Ja det finns mkt vilt där som hunden kan jaga och skrämma.Varför tar du med dig hunden dit? Dessutom är det koppeltvång nu.
På vissa ställen är det faktiskt hundförbud!Varför tar du med dig hunden dit? Dessutom är det koppeltvång nu.
Åkte du E4 eller E6 dit?Jag har inte läst alla inlägg men jag handlade på Hemköp idag och det var öppet.