Gömde dig bakom en blomkruka ser jag. Är det därifrån skällsordet "kruka" kommer?Bildbeviset på att jag var där!
Såg en corso och skulle ta en bild för att skicka till @Monstermom. Detta är det närmaste jag vågade komma.
Visa bifogad fil 28435
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Gömde dig bakom en blomkruka ser jag. Är det därifrån skällsordet "kruka" kommer?Bildbeviset på att jag var där!
Såg en corso och skulle ta en bild för att skicka till @Monstermom. Detta är det närmaste jag vågade komma.
Visa bifogad fil 28435
Hur är det med bläckfisk- förbud...?På vissa ställen är det faktiskt hundförbud!
Jag skulle faktiskt till just Adidas! Men det var mayhem därinne. Hela Göteborg hade familjedag därinne, barnvagnar överallt, ungar som spelade boll osv.Jag tror du är sponsrad...för ett visst sportmärke..
Är du en inflytelserik influencer här på buke?
Den där KALVEN hade en husse i änden av snöret!Varför tar du med dig hunden dit? Dessutom är det koppeltvång nu.
Oj... fler märken nämns....Jag skulle faktiskt till just Adidas! Men det var mayhem därinne. Hela Göteborg hade familjedag därinne, barnvagnar överallt, ungar som spelade boll osv.
Gick till en annan affär och köpte ett par Pumasneakers i stället
Vet inte. Använde gps:en. Tog tredje avfarten i rondellen.Åkte du E4 eller E6 dit?
Jag har sett bläckfiskar på universeum i Göteborg, det ligger vid Liseberg!Hur är det med bläckfisk- förbud...?
Ja! Huka bakom kruka.Gömde dig bakom en blomkruka ser jag. Är det därifrån skällsordet "kruka" kommer?
För att svara på TS fråga, det är alltså klädaffärer du ska till, jag trodde du mest var i vitvaruaffärer. Där de säljer microvågsugnar till exempel.Är det någon idé att åka till Hede fashion outlet i dag långfredag? Jag hittar inga andra öppettider än ”helgtider” och det framgår inte om det är detsamma som vanlig lördag-söndag.
Har de fler än en nu? Jag har bara sett en deprimerad stackare.Jag har sett bläckfiskar på universeum i Göteborg, det ligger vid Liseberg!
Men jag vet inte om @mandalaki vill bo där...?Jag har sett bläckfiskar på universeum i Göteborg, det ligger vid Liseberg!
Bläckfisk/bläckfiskar - märk inte ord här nu! En arm, många armar liksomHar de fler än en nu? Jag har bara sett en deprimerad stackare.
Nä. Men skorna jag köpte var faktiskt ljusblå. Fan ...För att svara på TS fråga, det är alltså klädaffärer du ska till, jag trodde du mest var i vitvaruaffärer. Där de säljer microvågsugnar till exempel.
Befria bläckfisken!Har de fler än en nu? Jag har bara sett en deprimerad stackare.
Det är nog bara vad du tror, akta dig för vattenpölar. Skorna kanske kan börja flagna ?Nä. Men skorna jag köpte var faktiskt ljusblå. Fan ...
Det är blått iaf, det borde vara en bra början?Bläckfisk/bläckfiskar - märk inte ord här nu! En arm, många armar liksom
Ingen risk om de är inplastade!Det är nog bara vad du tror, akta dig för vattenpölar. Skorna kanske kan börja flagna ?
Jag ska spana noga efter små blåa plastbitar ute så vet jag om du varit i närheten.Ingen risk om de är inplastade!
Men prova med tinder istället om Bonde söker fru inte passar dig, det är inget fel på kalvar faktiskt!Den där KALVEN hade en husse i änden av snöret!