Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det någon idé att åka till Hede fashion outlet i dag långfredag? Jag hittar inga andra öppettider än ”helgtider” och det framgår inte om det är detsamma som vanlig lördag-söndag.
Tack! Jag hade bara hittat sidor där de står att öppettiderna kan variera i dag. Men då litar jag på fb.På deras facebooksida står det 10-19 alla dagar.
Är det någon idé att åka till Hede fashion outlet i dag långfredag? Jag hittar inga andra öppettider än ”helgtider” och det framgår inte om det är detsamma som vanlig lördag-söndag.
Jag bor i och för sig inte i Göteborg, men har hört att Liseberg är trevligt
I Stockholm är det öppet!Är det någon idé att åka till Hede fashion outlet i dag långfredag? Jag hittar inga andra öppettider än ”helgtider” och det framgår inte om det är detsamma som vanlig lördag-söndag.
Annars stänger Nordstan kl 20.Är det någon idé att åka till Hede fashion outlet i dag långfredag? Jag hittar inga andra öppettider än ”helgtider” och det framgår inte om det är detsamma som vanlig lördag-söndag.
Freeport, för oss förändringsobenägna.Jag vet inte ens vad det är för ställe
Ja! Stör mig också.Freeport, för oss förändringsobenägna.
Kommer man söderifrån behöver man inte köra i Göteborg för att komma till... Freeport.Jag har varit i Göteborg flera gånger men tycker det är jobbigt att köra där.
Nä, precis. För Freeport ligger ju bland annat i New York. Och på Bahamas. Där är det ganska najs att semstra förresten. Har du varit där någon gång? Det är svårt att köra bil dit.Kommer man söderifrån behöver man inte köra i Göteborg för att komma till... Freeport.
Ställ om din gps, och köp skavsårsplåster. Hur svååårt kan det vara att se lösningen istället för bara problem?Jag ville bara säga att jag inte kan åka dit eftersom jag är och går i Risveden.