Det mest fantastiska nu hade ju varit om någon annan hade diskat, men jag gissar att det inte kommer hända. Idag heller
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Åh, det där låter ju jättegott. Själv gjorde jag någon form av häxblanding på utgången (som varit halvfryst sen inköp) köttfärs, utgången creme fraîche och icke utgångna (!) konserver från skafferiet. Det blev... hyfsat ok, faktiskt.Lax, stekt i stekpanna, broccoli gratinerad med ost och vitlöksbröd.
Välkommen till klubben. Har inte diskat på typ... Ja vad blir det, 2 veckor kanske... Jäkla tur att jag under samma period lagat mat typ en gångDet mest fantastiska nu hade ju varit om någon annan hade diskat, men jag gissar att det inte kommer hända. Idag heller
Ja, jag antar att jag inte är den enda som blir hemma av någon anledning - i mitt fall sjukdom samt katt som aldrig upplevt fyrverkerier Men nyår hemma på egen hand brukar bli såååå tråkigt. Vad hittar ni andra hemmasittare på till nyår?
Här har mina (jävla) grannar smällt sen kl 19. Gamla ponnyn är skotträdd och smittar av sig på den yngre. Jag går mellan att amma pyttis inne och så sitter maken i stallet, till att sitta där själv då lillan inte äter.
Smällare är så jävla onödigt.
Vanlig vardagsmat men lite uppiffad dukning. Nu ska jag se om jag kan hitta Grevinnan och betjänten på engelska (bara vägrar se den dubbad på tyska) det ska finnas på någon kanal någonstans.
se där, då behöver jag inte ens vänta tills strax före midnatt
Håller med. Det finns en bra anledning att bo utanför all civilisation och ha kilometervis till närmaste granne. Har inte hört en enda smäll i år än.
Det brukar bli nån enstaka raket vid tolvslaget - men de 2 senaste åren har jag sovit som en stock vid det laget.....
haha vilken tajming! Tittade själv på det för några minuter sedan. Nu ska vi spela spel och lägga pussel!