Ni som använder er av dekorplast...

doglover

Trådstartare
..kontaktpapper. (Kärt barn har många namn?)

Hur har ni använt det?

Jag ska ju flytta denna vecka till min nya lägenhet(:love:) och vill se vad andra har gjort med dekorplasten!:banana:

Gärna bilder!:)

Sv: Ni som använder er av dekorplast...

Köpt svart dekorplast men hittills bara gjort ett projekt, dessa svarta cirklar på fönsterbrädan :D

somvrum1.jpg

Så jäkla synd att jag inte kan ha saker sådär!:mad:
Klåfingrig unge på 2 år;)

Så här gjorde jag i en lägenhet vi bodde i förut. Innan var det vanligt standardvitt kakel.

ShowUserFile.aspx

Tror plastfilm räknas som dekorplast, fast man använder det enbart på fönster?

Jättefint!

*kl*
Derivata, det köket var skitsnyggt!

*kl*
Derivata, det köket var skitsnyggt!

Tack, det livade verkligen upp det tråkiga vita köket.

Jag kom på ett ställe till jag använt dekorplast.

Fototapeten nederst i korridoren är dörren in till klädkammaren. Den var i gulnad sjuttiotalsfaner innan jag kom på iden att tapetsera den med en fototapet. Då inte fototapeten täckte hela dörren klistrade jag svart dekorplast på nedre delen.

p1030829_30711080.jpg

Vad smart!:D
Även om man bor i hyresrätt, så kan man väl använda dekorplast?

Frågade på colorama och bara det inte var typ papperstapeter så skulle det gå bra.

Men är det lugnt i hyresrätt? Om vi skulle flytta så tar jag självklart bort det och hade absolut inte tänkt sätta det på tapeter. Hela lägenheten är målad:p

Liknande trådar

Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 703
Senast: Sassy
·
Relationer Visste inte vad jag skulle döpa tråden till... Men normen är väl i stora drag att man har en relation oftast med en person. Kanske...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 176
Senast: gullviva
·
Relationer Jag och pojkvännen har börjat prata om att flytta ihop, det i sig är inget stort eller konstigt. Men vi bor 18mil ifrån varandra och med...
Svar
0
· Visningar
646
Senast: Myzan87
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 419
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar