Ni med Tretorn stövlar....

Sv: Ni med Tretorn stövlar....

har också sett de nya färgerna, och vad tråkiga de var.
lite besvikelse faktiskt. nu har jag ändå inte tänkt köpa ett par till har redan röda men jag trodde faktiskt att de marinblå skulle vara snyggare än de var.

haha de är grymt sköna iaf :)
Mina är så långa bara och så kan jag inte dra åt dem riktigt så hårt jag vill för de är fortfarande lite hårda annars är de bra ;)
ähh du ska ha röda tycker jag! då sticker man ut :D

Var inte de marina snygga? Jaja får väl kolla vad för nyans de hr, måste ju ändå passa till hjälmen osv. annars blir det svarta.

men jag kan inte ha marin haha XD
VIsst jag har blå utrustning men nej mamma godkänner bara svarta :D

haha nee. jag blir kallad baryard-wannabe :p

missonly: jag tyckte inte om dom iaf, jag trodde de skulle vara neeeeeooonblå. de är bara .. blå :p
men till blå jw blir det nog snyggt.
bara man inte har blå kavaj, blå hjälm, blå stövlar, blått schabrak och blå luva för då ser man ut som ett blåbär ;)

Haha känner mig inte alls träffad som blåbär :angel:. Blå kavaj och hjälm har jag, men jag brukar faktiskt variera schabrak och luva :D. Men vi får se, ska in och kolla på de marina nu nån dag :).

Jag undrar om någon vet var man kan köpa stövlarna i butik? Vill gärna prova dom först! Bor i Båstad, dvs nära både till butiker i skåne och halland.. försökt hitta butiker på nätet men misslyckats..

vore tacksam för svar :D

Flädie har dem, dock e de kanske lite långt för dig? de ligger utanför Lund...

Jag tycker dem marinblå var skitsnygga :love: Gillade den blåblå färgen ;)
Måste bara komma på ett bra skäl till att köpa dem :angel:

Funderar på att skaffa.
Var och provade ett par för inte så länge sen... dem var lite höga i skaftet, så jag undrar hur mycket era har sjunkigt ihop?

*delvis kl*

undrar om någon har bild på när dom har tretorn comfort på sig :angel: :D

Jag har använt mina varje dag sen typ.. april.
Och de har inte sjunkit ihop alls mycket.
(eller... i början gjorde de lite ont i knävecken, men det gör de inte längre. Antingen har jag gått hårdare hud, eller så har de hasat ner typ ½ cm eller nåt...)

kl

Jag är för övrigt inne på mitt andra par Tretorn.
Det första gick sönder, dragkedjan delade sig en gång (och då kan det ju hända igen) och sen så hade de blivit helt sönderskavda på insidan av vänsterfoten (ingen aning om varför, de liksom sprack i materialet).
Men jag fick ett par sprojlans nya i tisdags.
De är tyvärr stenhårda och jättestora, eftersom de är så hårda i skaften kan jag inte dra ihop dem tillräckligt.
Rätt konstigt för så var inte mina förra :/

kl

Har fått ett par bruna Advance. Är supernöjd med dom, tål ju det svenska vädret iaf... :p Bekväma att rida i är dom också, och dom ger ett perfekt grepp i hoppningen!

MEN jag älskar mina läderridstövlar nästan mer, för det är ändå något speciellt med den nära kontakten (tunnare material) mm... + att ett par i läder alltid är klassiskt stilrena!

Däremot så skulle jag inte vilja byta bort dessa.

Men om jag skulle få välja mellan ett par Tretorn och ett par stilrena i läder, så skulle jag alt de i läder. Dom kommer alltid att hålla sig i modet, och är liksom inte bara en modefluga!

Diana

Liknande trådar

Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 523
Senast: Anonymisten
·
Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag...
2 3
Svar
49
· Visningar
7 476
Senast: IngelaH
·
Hästhantering Hej! Jag är lite hjälplös och vet varken in eller ut hur jag ska göra... Har en 12 årig valack som jag tävlat i hoppning med upp...
2 3
Svar
52
· Visningar
12 085
Senast: liiinnea
·
Kropp & Själ Jag har sen jag var liten tänkt på mig som ett misstag, att något blev fel när jag kom till och att jag inte är gjord för det här livet...
Svar
12
· Visningar
2 001
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka