Ni med råttor!

Energi

Trådstartare
Tycker att det behövs en tråd för oss med råttor, hamstrar and so on. Presentera era råttisar och visa gärna några bilder :D

Sv: Ni med råttor!

Här är mina två gerbilsyskon Sigrid och Solveig :D
Födda i maj i år, och förhållandevis nya i familjen. Två jättenyfikna damer som gärna är med överallt, väldigt handtama!
Får lite gnagarblandning (utan solrösfrön), pellets, gurka, knäckebröd, potatis och pasta om dagarna. Äter även upp cirka en hel papperrulle i veckan också :angel:

Sigrid
22647458.jpg

Båda damerna
22647457.jpg

Första våningsplanet i buren.
22647460.jpg

Och andra våningsplanet som bara består av sandbad
22647462.jpg

:eek: äter dom inte upp all plast?:D Mums hade min sagtXD
Söta va dom ialf:)

Min gerbil är typ 3 år gammal och är en dam som heter stussi (OBS! inte jag som kommit på namnet:p)

16072079.jpg

Senast ändrad:

Nej, faktiskt inte, jag har inte köpt några plastgrejer åt dom, utan det som finns kom med buren. Så jag lät det vara kvar tills dom åt upp det, men det hände aldrig :D
Men mina äter gärna inte på plasten, dom har så mycket annat gott som dom sysselsätter sig med.

Åh, sicken sötnos!!
Har ni henne själv?

Nej, faktiskt inte, jag har inte köpt några plastgrejer åt dom, utan det som finns kom med buren. Så jag lät det vara kvar tills dom åt upp det, men det hände aldrig :D
Men mina äter gärna inte på plasten, dom har så mycket annat gott som dom sysselsätter sig med.

Åh, sicken sötnos!!
Har ni henne själv?

Då har du tur!!:D

Ja vi har henne själv, vi hade tänkt att skaffa en kompis men hon i djuraffären sa att hon skulle må bättre själv. Hon åt up sin man och barn:crazy::cool:

jaha, ojdå:eek:
Ja, alla är ju individer och vissa trivs väl kanske bättre själva :idea:

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Jag har ganska långt hår nu och nästa vecka ska jag till frissan. Egentligen vill jag ha kort hår igen, men tyvärr har jag inte...
2
Svar
25
· Visningar
1 716
Senast: KesoNeso
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
8 664
Senast: Enya
·
Övr. Barn Hej på er alla kloka! Förlåt för ett långt inlägg men jag har verkligen ett behov av råd och tips. Jag har sen en tid tillbaka...
2
Svar
26
· Visningar
4 015
Senast: Anonymisten
·
Kultur Här kommer ett rykande färskt bokbingo att påbörjas i juni. Boken måste vara avslutad inom perioden. För dig som eventuellt inte varit...
26 27 28
Svar
554
· Visningar
15 762
Senast: Shpongle
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar