Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
När vi var på mässan uppe i Stockholm så reflekterade jag över folks val av raser - vissa hade flertalet av samma ras (gissningsvis uppfödare) men många hade 2-4 hundar men av olika raser.
Ni som har fler än 1-2 hundar, har ni hundar av samma ras eller har ni olika raser?
Ni som har av samma ras, har ni det för att ni inte skulle kunna tänk er en annan ras?
Och ni som har olika raser, fyller de olika syften/funktioner?
Nyfiken!
Planen är en Shiera-bäbis nästa år om allt går som det ska.åh, ska du ha en till? Sett att S blivit faster nu?❤
Jag har haft olika raser nästan hela tiden. Jack Russell Terrier har jag haft sen 1999 och så skaffade jag en chihuahua 2003. Sen dess har jag haft både ock hela tiden. Tyvärr fick vi avliva den sista chihuahuan förra fredagen, så nu har vi bara två Jack Russell-tikar.Ni som har fler än 1-2 hundar, har ni hundar av samma ras eller har ni olika raser?
Ni som har av samma ras, har ni det för att ni inte skulle kunna tänk er en annan ras?
Och ni som har olika raser, fyller de olika syften/funktioner?
Vi hade tills nyligen fyra olika raser, nu bara två. En finnspets, en tyskterrier, en labrador och en beagle.
Det är ju jakthundar med olika användningsområden och hade jag haft möjligheten hade jag gärna haft fem olika till för att täcka upp Min dröm hade varit: finnspets, tyskterrier, labrador,beagle, jämthund, münsterländer,finnstövare,pointer och en tollare.
Då hade det täckt upp de flesta jakter jag håller på med men det skulle bli lite för mycket samtidigt.
Planen är en Shiera-bäbis nästa år om allt går som det ska.
Ja! Jag såg det! Ska bli så kul att se hur de blir