Men PRECIS. Som när den där jävla filem i rymden finns inga känslor kom ut, fick jag min AS på papper och familj fick reda på det(förlåter aldrig mamma att hon talade om för dem allihop) så då blev det helt plötsligt när vi fick besök och skulle säga hej osv, vi kramas alltid hej och hejdå men jag fick ina kramar för det har dom allt sett att det vill inte folk med AS ha, de gillar inte kroppskontakt
Finns säkert de med AS som inte gillar och de som älskart precis som med folk utan diagnoser.
Jag älskar kroppskontakt, kramas mer än gärna. Tex när pojkvännen introducerar mig till sinna kompisar så har alltid kramat. Det är ju mysigt att vara nära någon, och det behöver absolut inte vara på sexigt vis.
Har svårt att skilja på det där.
Tittade på film med pojkvän och en av hans kompisar och pojkvän gick iväg för att hämta något så jag lutade mig mot kompisen istället och mös, men jädrar vad jag fick höra när kompisen gick. Det var tydligen fel gjort
Med mös menar jag att jag var komfortabel, inte snussgulla mot honom precis
Jag måste ju... nej, det var inte fel. Inte nånstans.
Jag rycker du ska fundera över er relation några varv, för han låter inte särskilt sympatisk.