Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Sommarjobb i kiosken på badplatsen som 13åring.Jag började dela ut söndagstidningen som 13-åring. Jag var tvungen att få godkänt från skolan för att få ta jobbet. Detta jobb hade jag så länge som jag bodde hemma. De följande åren hade jag heltid som tidningsbud på sommaren. Sommarjobbat på flera olika ställen. Servicehus, konditori och hälsohem. Hatade allt men bet ihop och kämpade.
Det var sommaren efter åttan. Ett sommarjobb ordnat av kommunen, jag sorterade journaler på sjukhuset i tre veckor. Tyckte det var helt ok och det var roligt att tjäna egna pengar.Jag började dela ut söndagstidningen som 13-åring. Jag var tvungen att få godkänt från skolan för att få ta jobbet. Detta jobb hade jag så länge som jag bodde hemma. De följande åren hade jag heltid som tidningsbud på sommaren. Sommarjobbat på flera olika ställen. Servicehus, konditori och hälsohem. Hatade allt men bet ihop och kämpade.
Det var ju ändå ganska olika typer av jobb, ändå hatade du allihop? Vilka jobb har du haft som du har gillat?tidningsbud. Servicehus, konditori och hälsohem. Hatade allt men bet ihop och kämpade.
Har jobbat som fotograf, videoredigerare och som färdtjänstförare. Suttit som sändningstekniker på en betal-tv kanal. Gillat allihop.Det var ju ändå ganska olika typer av jobb, ändå hatade du allihop? Vilka jobb har du haft som du har gillat?