Ni finns överhuvudtaget inte.
Hur kommer det sig då att flera Bukefalister varit hit och hälsat på?!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ni finns överhuvudtaget inte.
Bara i ditt huvud.Hur kommer det sig då att flera Bukefalister varit hit och hälsat på?!
Det har dom inte. Du tror bara det. Eftersom du inte finns.Hur kommer det sig då att flera Bukefalister varit hit och hälsat på?!
Forskarna sliter med frågan!Ska för- och efterspel ingå i sexet eller räknas det för sig?
Forskarna sliter med frågan!
Alternativt "Bra vän är kåt"...
Ska för- och efterspel ingå i sexet eller räknas det för sig?
Har följt utvecklingen i periferin men kunde inte stå ut längre..
Och vad räknas som för- och efterspel samt definition på själva sexet? Könsorgans inblandning? Enas eller bådas?
Nibblande på örsnibben? Läppar nuddandes mot halsen?Könsorgans inblandning? Enas eller bådas?
Nibblande på örsnibben? Läppar nuddandes mot halsen?
Jag kräver en utredning.
Jag medger att det hela är svårtolkat. Vem håller i det här? @Petruska ?Nu är du inne på definitionen av förspel va? Bara så det blir en tydlig gräns tänker jag.
Har följt utvecklingen i periferin men kunde inte stå ut längre..
Och vad räknas som för- och efterspel samt definition på själva sexet? Könsorgans inblandning? Enas eller bådas?
Vilken tur att både jag och R finns på fb, om det skulle bli nåt där så vet jag iaf att vi båda faktiskt existerar, även om det aldrig kommer vara på riktigt utan ändrad relationsstatus...
MÅSTE man ha för- och efterspel för att få vara med? Är inte det diskriminerande och förtryckande? Ja rent av kränkande faktiskt.
Och om man har bara förspel då?
Nej, det här behöver det tillsättas en utredning för känner jag. Allvarliga samhällsstrukturproblem under uppsegling..
Jag och min sambo sen över 20 år är inte ens vänner på fejsbok
Vi är bara vänner där för att vi håller på med samma sport
Inser själv hur folk kan tolka det där.... Nä ligga är inte klassat som en sport
Jag kan tycka att ja, det måste man.
Efterspelet kan man trumma på vid tidsbrist/orkesbrist/känslobrist men förspelet skall till. Hur ska det annars se ut om folk bara kan välja och vraka bland det som passar dem bäst?! Blir ju ingen ordning alls.
Inte publiksport iaf!
Fast för vissa verkar det vara det med... Undrar om det räknas som lyxsport eller mer motion/friskvård, dvs om man kan använda friskvårdsbidraget..