Visst ja. Det Anonyma Nicket måste få ha minst ett kapitel
Ja, minst ett
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Visst ja. Det Anonyma Nicket måste få ha minst ett kapitel
Om jag hade gått på reglen sex vid 3 olika tillfällen med minst timmar mellan så hade jag haft 2 karlar samtidigt, dom är dessutom väldigt bra vänner så jag vette fasen om det hade funkat så bra
Och ska man gå på regeln att man är ett par om man är ett par på FB så är jag och särbon singlar även om vi setts i över 2 år nu
Ni har inget förhållande då.Jag och min sambo sen över 20 år är inte ens vänner på fejsbok
Det vore ju spännande om den ena har I ett förhållande och den andra Det är komplicerat.Ni har inget förhållande då.
I reglerna för förhållanden ingår att man har kryssat i att man har förhållande på Facebook.
Hur vet du då att du inte är dumpad?Jag och min sambo sen över 20 år är inte ens vänner på fejsbok
Det tänkte jag på! Varför startas aldrig trådar om Hur vet jag att det är slut?Hur vet du då att du inte är dumpad?
Hur vet du då att du inte är dumpad?
Fråga inte, då kan du verka för på! Och det man vet har man inte ont avMen helvete också - jag kanske är dumpad
Fråga inte, då kan du verka för på! Och det man vet har man inte ont av
Finns du överhuvudtaget...Men helvete också - jag kanske är dumpad
Du glömde: punkt 6,5: Jag är tänd på en annan! Vad gör jag?
Det måste också utredas om det handlar om sex timmar efter själva sexet - och därmed också exakt när sexet är klart för den här gången - eller om det snarare handlar om att man ska göra något annat än att umgås med varandra under de sex timmarna.
Det borde kunna bli en hel relationshandbok bara av den här frågeställningen.
Tänk om någon skulle länka att "den har ett förhållande med"och sen tex mitt namn...Det vore ju spännande om den ena har I ett förhållande och den andra Det är komplicerat.
Nej han finns inte.Min sambo har inte ens fb. Finns han inte på riktigt då?
Jag visste att det verkade för bra för att vara sant, att jag skulle hitta nån som tycker om mig för den jag är.
Finns du överhuvudtaget...
Jag tror inte att du finns.
Om du inte finns på fejsbook...
Nej det är du inte.Jooo, jag finns jue på fejsbok. Men jag är ju inte vän med med sambo där - då är frågan om jag ens är i en relation? Är jag det?
Ni finns överhuvudtaget inte.Ok, vare sig jag eller särbon har FB... betyder det att vi inte är ihop?!