Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Safari på iPhone med mobilt BankID. Har även provat logga in på iPad med safari och chrome (med mobila BankID:t på tfn).Jag hämtade mitt för första gången igår utan problem, och kan även logga in nu.
Vad använder du för enhet och browser? Har du testat olika?
Testat att rensa cokies?Safari på iPhone med mobilt BankID. Har även provat logga in på iPad med safari och chrome (med mobila BankID:t på tfn).
Kan inte prova med dator för har ingen.
Det går att logga in på ehälsomyndigheten, banken mfl men inte på covidbevis.se.![]()
Jo, tror det. Startat om också tror jag. Om jag minns rätt. Kan prova det igen iofs.Testat att rensa cokies?
Omstart funkar oftast inte om man har problem med cokies (lite beroende på inställningar).Jo, tror det. Startat om också tror jag. Om jag minns rätt. Kan prova det igen iofs.
Rensade webbplatsdata o cookies, startade om tfn men det går ändå inte, kommer bara tillbaks till inloggningssidan.Testat att rensa cokies?
Hjälpte precis en bekant som hade samma problem. Det löste sig när vi använde min mobil istället, och loggade in med hans uppgifter och hans bank-id.Har försökt flera gånger, olika tidpunkter, olika dagar, vardag, helg, men kommer bara tillbaks till inloggningssidan efter att jag angett BankID pinkod.
Har felanmält via deras mail men det är väl många som kontaktar dem nu.
Fler som inte kan logga in?
Skulle ju kunna vara så. Min mobil är 2-3 år gammal.Kan hända att min tfn är för gammal, kan inte läsa min journal på 1177 heller sen de uppgraderade den. Köpte tfn 2016.
Min telefon är också från 2016 (Android). Jag laddade precis ner mitt covidbevis utan problem.Kan hända att min tfn är för gammal, kan inte läsa min journal på 1177 heller sen de uppgraderade den. Köpte tfn 2016.