Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Nu behöver jag massor med namnförslag, det ska vara ett kryddnamn som börjar på C och som ska passa en liten herre.
Det måste inte vara svenska namn, utan kryddnamn på andra språk är lika välkommna. (Cinnamon fungerar exempelvis utmärkt.)
Om du lägger till Citronpeppar så var det ungefär så långt jag kom själv.
Personligen tycker jag att kryddnamn är nog svårt som det är, att dessutom ha en bestämd bokstav gör det hela omöjligt.
mm, nu kommer det väl dock inte fungera som tilltalsnamn utan endast som stamtavlenamn.
Jag betvivlar att jag kommer hitta en krydda som jag även gillar som tilltalsnamn.
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.